پروژه‌های پایلوت گردشگری مرزعه در مازندران پیگیری شد

رییس جهاد دانشگاهی مازندران ظهر امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی تقاطع‌های کنارگذر شمالی ساری در دیدار با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی پیگیر ایجاد پایلوت گردشگری مزرعه در منطقه چپکرود جویبار شد.

کد خبر: ۴۶۲۶۵
۱۴:۴۶ - ۰۵ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ واحد عبدالهیان با بیان ضرورت ایجاد فضا‌های گردشگری با بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های بالا، استفاده دستگاه‌های مختلف، تخصیص تراورس‌های چوبی بلا استفاده را جهت به‌سازی فضا‌های گردشگری مزرعه خواستار شد.
 
در این گفتگو که با حضور یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی انجام شد، دکتر نبیان مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن ضمن حمایت از طرح مذکور بر پیگیری آن تاکید کردند.
 
گفتنی‌ست؛ مرکز خدمات تخصصی گردشگری جهاد دانشگاهی مازندران ضمن تعریف گردشگری مزرعه، طرح ایجاد پیاده راه‌های چوبی در پارک‌ها، فضا‌های گردشگری شهری و ایجاد فضای گردشگری در ۲۲ منطقه روستائی در ۲۲ شهرستان استان را ارائه داده و پیگیر اجرای این طرح‌ها است.
 
بر اساس این گزارش؛ محمد اسلامی در زمان مسئولیت خود به عنوان استاندار مازندران به همراه دکتر طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور ضمن بازدید از طرح گردشگری مزرعه چپکرود جهاد دانشگاهی مازندران خواستار ایجاد پایلوت این نوع از گرشگری در استان شده بود و این ملاقات امروز رئیس جهاد دانشگاهی بر اساس بازدید دو سال گذشته بوده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: