یک فرهنگ‌سازی مجازی در نهبندان

فرماندار نهبندان گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی به شکل صحیح و مطلوب برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و آموزش و فرهنگ‌سازی مردم استفاده شود.

کد خبر: ۴۵۷۲۲
۱۱:۴۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز- مجید بیکی امروز یکم دی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، گفت: اهتمام و پیگیری همه دستگاه‌های اجرایی بویژه متولیان امر می‌تواند نقش بسزایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

وی اظهار کرد: اوقات فراغت می‌تواند یکی از موضوعات مهم و موثر در راستای جلوگیری جوانان به سمت مواد مخدر باشد.

فرماندار نهبندان گفت: بهترین راه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر فرهنگ‌سازی است و تحقق آن به حمایت همه دستگاه‌های اجرایی، متولیان و خانواده‌ها نیاز دارد.

‌به گزارش ایسنا، نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: باید کارگاه‌های آموزشی با موضوع آشنایی، پیگیری و مقابله با مواد مخدر برای جامعه هدف بویژه نوجوانان و جوانان بصورت جدی و کارآمد برگزار و در دستور کار قرار گیرد.

بیکی با بیان اینکه سمن‌ها و مراکزی که در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌توان مثمرثمر باشد، افزایش یابد، ادامه داد: دغدغه تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان این باشد که شاخص‌های مثبت افزایش و به دنبال کاهش شاخص‌های منفی باشیم.

فرماندار نهبندان یادآورشد: از ظرفیت فضای مجازی به شکل صحیح و مطلوب جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و آموزش و فرهنگ‌سازی مردم استفاده شود و دستگاه‌های متولی سمن‌هایی را در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تشکیل داده و مردم را در این امر دخیل کنند.

محمدرضا حسنی‌مقدم دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن ارائه گزارش کامل از وضعیت مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان از هدفمند و برنامه محور بودن جلسات شورا در شهرستان نهبندان تقدیر کرد و خواستار مشارکت همه دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها شد.

در این جلسه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به بیان نظرات و پیشنهاداتشان پرداختند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: