مدیرکل دفتر مقررات و استاندارد‌های بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی:

باید به زنجیره‌های اصلی خرده فروشی روسیه وصل شویم

مدیرکل دفتر مقررات و استاندارد‌های بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه ما شرایط رقابتی تری در بازار روسیه در همه کالا‌ها (کشاورزی) پیدا کرده ایم، گفت: اگر می‌خواهیم بازرگانانی ما وارد بازار روسیه بشوند (که ششمین اقتصاد جهانی در قدرت برابری خرید است)، باید نهادسازی در ایران شکل بگیرد و به زنجیره‌های اصلی خرده فروشی روسیه وصل بشویم.

کد خبر: ۴۳۹۱۲
۱۴:۴۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ ولی الله فریادرس امروز ۱۳ آذرماه در همایش آشنایی با فرصت‌های تجاری کرمان و اتحادیه اقتصادی اوراسیا در اتاق بازرگانی کرمان اظهار کرد: مشکلات ساختاری در بخش صادرات کشورمان داریم و باید آن‌ها را حل کنیم تا بتوانیم در صادرات به ویژه در رابطه‌ای که شکل گرفته (موافقتنامه تجاری اوراسیا)، جلو برویم.
 
وی افزود: نظام تعرفه کشور ما قابل مذاکره نیست که این نظام از مشکلات ساختاری ماست و تعرفه کالا‌های وارداتی ما حداقل است.
 
فریادرس با اشاره به میزان وارات پسته توسط روسیه، تصریح کرد: ایران باید روی این موضوع تمرکز کند و اجازه ورود رقبای دیگر را ندهد.
 
مدیرکل دفتر مقررات و استاندارد‌های بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه ما شرایط رقابتی تری در بازار روسیه در همه کالا‌ها (کشاورزی) پیدا کرده ایم، گفت: اگر می‌خواهیم بازرگانانی ما وارد بازار روسیه بشوند (که ششمین اقتصاد جهانی در قدرت برابری خرید است)، باید نهادسازی در ایران شکل بگیرد و به زنجیره‌های اصلی خرده فروشی روسیه وصل بشویم.
 
وی با بیان اینکه باید به صورت بلندمدت برای حضور در بازار روسیه برنامه ریزی کرد، افزود: باید از ظرفیت بازاریابی روسیه استفاده و به شرایط محیطی بازار این کشور به ویژه در قیمت و کیفیت کالا توجه کنیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: