ایجاد فضای سبز در مراکز نگهداری و درمان معتادین در قم

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با هماهنگی‌های انجام شده ایجاد فضای سبز در مراکز نگهداری و درمان معتادین توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم انجام می‌شود.

کد خبر: ۳۷۲۸۷
۱۱:۰۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ به نقل از شهرداری قم، پیام جوادیان از ایجاد فضای سبز در مراکز نگهداری و درمان معتادین توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد و اظهار کرد: برای رسیدن به شهری با منظر مطلوب و پاک باید در کنار اقدامات عمرانی و خدماتی به کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز توجه لازم را داشته باشیم.
 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اجرای پیوست‌های فرهنگی پروژه‌ها و لزوم ارتقاء فرهنگ شهروندی را مورد توجه قرارداد و افزود: زمانی سازمانی را می‌توانیم موفق بدانیم که ضمن اجرای پروژه‌هایی که در شرح وظایف سازمان ذکر شده به مسائل فرهنگی نیز بپردازد.
 
جوادیان تأکید کرد: مدیران نباید در ایجاد امکانات و مدیریت و برنامه‌ریزی، بخشی از شهروندان و یا منطقه‌ای را نادیده گرفته و باید بدون داشتن نگاه بی‌طرفانه برنامه‌ریزی کنند.
 
وی ایجاد فضای سبز در مرکز نگهداری و درمان معتادین را یکی از دغدغه‌های سازمان دانست و تصریح کرد: همه سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی باید برای بازگشت معتادین به جامعه و ایجاد فضای مطلوب برای این افراد تلاش کنند.
 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ایجاد فضای مطلوب و توسعه فضای سبز در مراکز نگهداری و درمان معتادین را در درمان بهتر آن‌ها مؤثر خواند و خاطرنشان کرد: این مرکز با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال ساخت بوده و ایجاد فضای سبز برای آن برنامه‌ریزی‌شده است.
 
جوادیان ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که با شورای مبارزه با مواد مخدر انجام شده ایجاد فضای سبز این مرکز به سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم سپرده‌شده است.
 
وی از کاشت بیش از یک هزار گلدان درختچه‌های زینتی در این مرکز خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بیش از یک هزار گلدان و درختچه زینتی کاشته شده و ۶ ست دستگاه تندرستی نیز نصب می‌شود، همچنین خرید تجهیزات ورزشی و نصب میز تنیس نیز در دستور کار قرار گرفته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: