برخی از مسئولان نیازمند امربه‌معروف و نهی از منکر هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به عملکرد مسئولان در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر گفت: شاهد هستیم برخی از مسئولان در این زمینه جدی بوده و در صف مقدم امربه‌معروف و نهی از منکر قرار دارند اما نسبت به عملکرد برخی از مسئولان باید امربه‌معروف و نهی از منکر صورت بگیرد.

کد خبر: ۳۴۶۴۴
۱۴:۲۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۸

دیدارنیوز - آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، اظهار کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر از اهداف قیام حسینی به شمار می‌رود اما از اهداف نهایی آن نیست و در زمره اهداف نسبی قرار دارد، در حقیقت قرار است امربه‌معروف و نهی از منکر بدی‌ها را پاک و زمینه انجام خوبی‌ها را فراهم کند.

 وی افزود: هدف اصلی قیام حسینی که امربه‌معروف و نهی از منکر نیز در خدمت آن است، اقامه ولایت خداوند است و امام حسین (ع) با قیام خود می‌خواهد بگوید که ولایت یزید همان ولایت طاغوت است و باید ولایت خداوند اقامه شود.
 
امام‌جمعه قزوین تصریح کرد: ولایت خداوند با حکومت و ولایت امام حسین (ع) اقامه می‌شود لذا امربه‌معروف در این راه یعنی اقامه حکومت ولایت الهی و نهی از منکر یعنی برچیده شدن دستگاه ظلم یزیدیان تا قیام قیامت.‌
 
نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه در حال حاضر مبارزه با ظلم، طاغوت، شرک، کفر، رعب و وحشت تروریست‌های بین‌المللی از اهداف جدی در امربه‌معروف و نهی از منکر است، گفت: با توجه به این فریضه الهی شاهد امنیت و عدالت برای جهانیان خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: برای گسترش فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر باید در درجه نخست معروف و منکر اصلی و فرعی را شناخته و بعد از تشخیص آن به این میدان ورود پیدا کرد.
 
عابدینی در پایان با اشاره به عملکرد مسئولان در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: شاهد هستیم برخی از مسئولان در این زمینه جدی بوده و در صف مقدم امربه‌معروف و نهی از منکر قرار دارند اما نسبت به عملکرد برخی از مسئولان باید امربه‌معروف و نهی از منکر صورت بگیرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: