واکنش استاندار قم به مفقود شدن صدرالساداتی‌ها

استاندار قم درباره‌ی مفقود شدن سید مهدی صدرالساداتی، سیدروح الله صدرالساداتی عضو خبرگان رهبری و دو سرنشین دیگر اتومبیلی که از قم راهی تهران بوده است، می‌گوید که تاکنون گزارشی در این مورد به او داده نشده است.

کد خبر: ۳۴۲۹۴
۱۳:۲۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸

دیدارنیوز - بهرام سرمست، استاندار قم، در پاسخ به اینکه آیا پیگیری از سوی استاداری قم شده و اطلاع جدیدی دارند یا خیر می‌گوید: تاکنون هیچ گزارشی در این مورد به من نرسیده است.

وحید اشتری حدود یک بامداد امروز -پنجشنبه ۱۴ شهریورماه- در کانال تلگرامی خود نوشت: «سید مهدی ‎صدرالساداتی ساعت ۲ ونیم بامداد چهارشنبه ۱۳ شهریور از قم خارج شده که از فرودگاه مهرآباد برود بندرعباس. تا الآن نزدیک ۲۴ ساعت است که هم گوشی خودش خاموش است هم راننده و افرادی که با وی بوده‌اند. همه نگرانند.

فرودگاه می‌گوید حتی دیشب بلیط هواپیما را هم از گیت نگرفته‌اند. سید مهدی مثل بقیه اخیرا چندین بار تلفنی و پیامکی تهدید شده بود. خوشبینانه‌ترین اتفاق اینست که ‎بازداشت شده باشد. دوستانش تا الآن به خانواده‌شان گفته بودند که به بندرعباس رسیده‌ و در جلسه و سخنرانی است و امکان تماس ندارد تا از نگرانی در بیایند. الآن چه کار باید کرد؟»

او همچنین حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز نیز در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

«۱٫سید روح الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان
۲.سید مهدی ‎#صدرالساداتی
۳.سید رضا صدرالساداتی فعال فرهنگی
۴.دکتر مجتبی پرگر

این لیست سرنشینان ماشین مفقود شده است. ‏یا واقعا بلایی بر سرشان آمده که حداقل بخاطر مفقود شدن عضو خبرگان رهبری به راحتی می‌شود دوربین‌های اتوبان‌ را چک کرد و یا از طریق سیگنال موبایل آخرین نقطه‌ای که بودند را پیدا کرد. یا اینها بازداشت شده‌اند که در اینصورت باید طبق معمول به حال این وضعیت برخورد و مسکوت گذاشتن اطلاع رسانی خون گریست.

کماکان امیدواریم بازداشت شده باشند که بعد بتوانیم بپرسیم برادران بزرگوار وقتی خانواده عضو خبرگان رهبری را اینطور در هول و بلا نگه می‌دارند خدا بداند با فعال کارگری و معلم و الباقی چه می‌کنند.»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۱
شهاب
|
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
ای وای یکی جواب بده نماینده استانمون کجاست الان