پرداخت ۱۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های کشاورزی

تاکنون ۱۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال مربوط به سامانه "کارا" به سرمایه گذاران بخش کشاورزی در استان قزوین پرداخت شده است.

کد خبر: ۳۳۳۸۶
۱۲:۴۷ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ حمیدرضا تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: این میزان تسهیلات به ۷۱۵ طرح کشاورزی مختلف پرداخت شده است.
 
وی یادآور شد: پرداخت تسهیلات کارا به متقاضیان واجد شرایط در بخش کشاورزی همچنان ادامه دارد.
 
این مسئول گفت: از محل اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه نیز تاکنون ۱۶۳۰ میلیارد ریال تسهیلات برای کشاورزی استان قزوین تخصیص پیدا کرده و متقاضیان واجد شرایط برای دریافت وام به بانک‌های عامل معرفی شده اند.
 
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه اولویت پرداخت تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در بخش کشاورزی مربوط به طرح‌های گلخانه‌ای است، گفت: بر این اساس از تسهیلات مورد نظر، ۱۳۶۰ میلیارد ریال به این بخش اختصاص دارد.
 
تبسمی یادآور شد: تسهیلات تخصیص یافته به کشاورزی استان قزوین از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه مربوط به ۵۴ طرح کشاورزی است که از این میزان ۴۳ طرح به حوزه گلخانه‌ها اختصاص دارد و سایر مربوط به بخش‌هایی همچون شیلات و آبزی پروری، گیاهان دارویی، دامپروری و صنایع تبدیلی است.
 
وی ادامه داد: بانک کشاورزی با ۱۴۰۰ میلیارد ریال بیشترین میزان ارایه تسهیلات این بخش را عهده دار است و بانک توسعه تعاون با ۲۰۰ میلیارد ریال و پست بانک با ۳۰ میلیارد ریال در ردیف‌های بعدی قرار دارند.
 
این مسئول گفت: تسهیلات یاد شده با هدف توسعه بخش کشاورزی و کمک به رونق تولید به فعالان بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: