دسترسی به فرودگاه ساری تنها از جاده قدیم امکان‌پذیر است

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران با اشاره به اجرای طرح توسعه فرودگاه ساری و تعریض جاده دسترسی به این مجموعه از استقبال کنندگان حجاج خواست تا برای حضور در فرودگاه از جاده قدیم معروف به جاده "اسلام آباد" استفاده کنند.

کد خبر: ۳۲۰۲۸
۱۵:۰۵ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ سعدالله وطن خواه با اعلام این که بازگشت حجاج مازندرانی از روز جمعه ۲۵ مرداد آغاز می‌شود، افزود: عملیات تعریض جاده دسترسی فعلی به فرودگاه ساری به نام جواد الائمه (ع) در دست اقدام است که به همین منظور این جاده مسدود می‌باشد و امکان تردد در آن وجود ندارد. 

 
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: باتوجه به شرایط پیش آمده در زمینه تعریض این جاده دسترسی، اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان نیز با نصب بنر‌ها در طول مسیر، وضعیت تردد مستقبلین را مشخص می‌کند. 
 
وی از خانواده حجاج مازندرانی خواست تا برای آمدن به فرودگاه در جاده‌ها ازدحام نکنند تا به صورت مطمئن و ایمن در مسیر جاده قدیم به محل برسند و از زائران خود استقبال بکنند. 
 
به گفته وطن خواه همچنین برای تامین امنیت در جاده منتهی به فرودگاه و جلوگیری از بروز تصادفات رانندگی هماهنگی‌های لازم برای استقرار پلیس راهور انجام شد تا در طول مسیر مستقر شوند. 
 
وی از فراهم کردن امکانات رفاهی برای مستقبلین در مجموعه فرودگاه خبر داد و گفت: با نصب مانتیور و تلفن شهری در سالن مستقبلین، خانواده‌ها می‌توانند از این طریق لحظه ورود حجاج خود را به فرودگاه مشاهده کنند.
 
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران افزود: برا‌ی حضور زودتر حجاج در کنار خانوادههایشان و با توجه به ازدحام جمعیت در گیت‌های خروج مسافران، تصمیم گرفته شد تا حجاج بعد از پیاده شدن از هواپیما به سالن مستقبلین و به سمت خانواده هایشان هدایت شوند. 
 
وی در خصوص برنامه پرواز بازگشت حجاج مازندرانی نیز گفت: نخستین پرواز ساعت حدود ۱۲ روز جمعه ۲۵ مرداد در فرودگاه ساری به زمین می‌نشیند و این برنامه پرواز بازگشت‌ها به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت. 
 
وطن خواه ادامه داد: چهار هزار و ۲۴۴ حجاج مازندران از طریق ۱۷ سورت پرواز به استان محل زندگیشان بر می‌گردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: