نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

‌بیش از ۱۰۰ هزار نفر در یاسوج حاشیه نشین هستند

‌نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر در حاشیه یاسوج، مرکز استان زندگی می‌کنند.

کد خبر: ۲۸۷۰۰
۰۹:۳۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۸

دیدارنیوز - غلام محمد زارعی در شورای برنامهریزی استان با اشاره به اینکه یاسوج، مرکز استان به دلایل گوناگون کانون مهاجرت است، افزود: ۱۰۰ هزار نفر در حاشیه این شهر زندگی می‌کنند.

وی با با بیان اینکه باید نگاه فرابخشی به یاسوج داشت، اظهار کرد: یاسوج به نگاه فرا بخشی نیاز دارد و باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از تحصیل ۶۰ هزار دانش‌آموز در شهرستان بویراحمد خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس نیاز‌سنجی‌ها، تکمیل و توسعه زیرساخت‌های آموزشی نیز به شکل مطلوبی محقق نشده است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با اشاره به جذب اعتبارات از تمام ظرفیت‌ها، خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از اعتبارات ما متمرکز است و باید به این منابع متصل شویم.

زارعی، فعال سازی کارگروه گردشگری استان را ضروری دانست و تصریح کرد: در این حوزه تلاش مضاعف شود.

وی با بیان اینکه باید ۸۰ میلیارد تومان درآمدهای های استان افزایش یابد، ادامه داد: توجه به این مهم و نگاه صحیح در این بخش مورد تاکید است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست شورای برنامه ریزی استان، عنوان کرد: جلسه شورای برنامه ریزی استان از مهمترین جلسات استان بوده و نگاه فرابخشی به این حوزه نیاز است.

زارعی اضافه کرد: نگاه فرابخشی به تبیین مسیر توسعه بر اساس اولویت‌ها کمک می‌کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: