چه کسی محمدعلی نجفی را پس از خودکشی در هتل لاله پیدا کرد؟

نجفی در دادسرای جنایی تهران شایعه خودکشی خود را در هتل لاله تایید کرد.

کد خبر: ۲۶۷۷۳
۱۵:۳۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران در رابطه با قتل روز گذشته میترا استاد گفت: دیروز ایشان خواستند به حمام بروند و تلفن همراه من را هم با خودشان بردند تا با کسی تماس نگیرم بعد هم گفتند بعد از حمام به بیرون می‌روند و نگفتند کجا می‌روند و این باعث شد تا بعد از درگیری‌هایی که از قبل داشتیم من عصبانی شدم. 


او ادامه داد:  چون به تازگی وارد خانه شده بودیم آن را در جای امنی قرار نداده بودیم و اسلحه داخل کمد بود، من آن را برداشتم و بعد  این اتفاق رخ داد.

نجفی توضیح داد؛ هیچ کسی در این اتفاق دخیل نبود و من هم وقتی وارد حمام شدم قصد قتل را نداشتم و می‌خواستم ایشان را بترسانم تا به یک راه حلی راضی شوند. من اسلحه را برداشتم و از ایشان پرسیدم حاضری این ماجرا را تمام کنیم؟ وقتی اسلحه را دید، ترسید دستش را روی گردن من انداخت و نمی‌دانم از آن به بعد ۴ تیر از اسلحه خارج شد.

شهردار سابق تهران در رابطه با خبر خودکشی چند ماه پیش او در هتل لاله گفت: به خاطر اختلافاتی که داشتیم در هتل لاله خودکشی کردم، خواستم اینکار را در جایی انجام بدهم که کسی من را پیدا نکند اما کارکنان هتل لاله من را پیدا کردند. و در ادامه افزود خدمتکار هتل به وضعیت زمانی من در هتل مشکوک شد و در اتاق را باز کرد و با بدن نیمه جانم مواجه شد که بعد از انتقال به بیمارستان وضعیتم بهبود یافت.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: