رخشانی‌مهر: زمینه جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی برای بازسازی مناطق سیل‌زده فراهم شود

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، تسریع در بازسازی مدارس مناطق سیل‌زده را از ضرورت‌ها و اولویت‌های اساسی این سازمان دانست و بر لزوم فراهم کردن زمینه جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی تأکید کرد.

کد خبر: ۲۴۱۱۸
۱۶:۴۴ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۸
دیدارنیوز - دومین نشست هم‌اندیشی با خیرین مدرسه‌ساز برای استفاده بهینه از ظرفیت خیرین حقیقی و حقوقی در رفع مشکلات فضاهای آموزشی آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده کشور با حضور مهراله رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی مدارس، محمد رکوعی، معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی و محمدرضا قربانی مدیرکل مشارکت‌های مردمی این سازمان، عباس مصلی‌نژاد خیر مدرسه‌ساز و محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز برگزار شد.

رخشانی مهر در این جلسه آماده‌سازی فضاهای آموزشی مناطق سیل‌زده را یک اولویت اساسی و ماموریت مهم این سازمان اعلام کرد و گفت: «وظیفه داریم در کمترین زمان ممکن فضاهای آموزشی مناطق سیل‌زده کشور را احیا کنیم و در این زمینه همه به سهم خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.»

در این جلسه چگونگی استفاده از ظرفیت نهادها، بنیادها و خیرین حقیقی و حقوقی بحث و بررسی شد، همچنین بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های رسانه‌ای و توجه ویژه افکار عمومی به موضوع سیل به عنوان یک ظرفیت تاکید شد.

از دیگر موضوعات این جلسه ایجاد ظرفیت برای نقش آفرینی آحاد جامعه در امر ساخت و بازسازی مدارس آسیب‌دیده در سیل است به نحوی که علاقه‌مندان به نظام آموزشی بتوانند با هر سطحی از مشارکت در خدمت نظام تعلیم و تربیت انجام وظیفه کنند.

همچنین مقرر شد این نوع نشست‌های هم اندیشی برای جمع‌بندی موضوعات و در نهایت مشخص کردن میزان منابع اعتباری مورد نیاز برای ساخت یا بازسازی فضاهای آموزشی استان‌های خورستان، لرستان و گلستان تداوم یابد و زمینه مشارکت حداکثری خیرین حقیقی و حقوقی در این باره فراهم شود.



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: