اجاره روزانه مازراتی و جگوار ۶۰ میلیون تومان ناقابل

در ایام نوروز آژانس‌های کرایه خودروهای لوکس درآمد نجومی از اجاره خودروهای لاکچری در جزیره کیش از آن خود کردند، به طوری که برای اجاره یک دستگاه جگوار کروک در ایام عید برای تنها ۲۴ ساعت، ۶۰ میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

کد خبر: ۲۴۰۰۰
۱۳:۱۱ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز -  لاکچری‌بازها و ماشین بازها برای رانندگی با ماشین های لوکس در کیش حاضرند مبالغ میلیونی خرج کنند به طوری که بررسی خبرنگار اقتصاد۲۴ نشان می دهد که در برخی از آژانس های کرایه اتومبیل های لوکس در کیش در ایام نوروز یعنی از ۲۷ اسفند تا ۲۰ فروردین از میهمانان نوروزی مبالغ هنگفتی دریافت شده است.

جدول زیر گویای قیمت های نجومی آن هم برای اجاره ۲۴ ساعته است که بالاترین قیمت مربوط به جکوار کروک است که برای یک روز مبلغ ۶۰ میلیون تومان بابت آن پرداخته شد و یا مرسدس بنز کلاس C که اجاره ۲۴ ساعته آن ۳۷ میلیون تومان تمام می شود.

تماس خبرنگار اقتصاد۲۴ با یکی از نمایندگی های اجاره خودروهای لوکس در جزیره کیش ابعاد دیگری از این موضوع را آشکار کرد. بهنام یکی از نمایندگی‌های اجاره خودروهای لوکس می گوید: زمان نوروز متقاضیان زیادی برای اجاره ماشین های لوکس در جزیره کیش وجود دارد برای مثال اجاره مازراتی در زمان عید ۶۰ میلیون تومان و در حال حاضر ۲۵ میلیون تومان است. البته این مبلغ برای عشق سرعت ها و ماشین بازها مبلغ زیادی نیست. البته گذشته از پرداخت این مبلغ، مبالغ دیگری قبل از اجاره ماشین به عنوان ضمانت از مشتریان گرفته می شود. برای مثال برای اجاره مازراتی یا بنز E200 ضمانت ۱۵ تا ۲۰ میلیونی به صورت نقد گرفته می شود. همچنین یک فقره چک به قیمت ماشین همراه با ۵ میلیون وجه نقد از مشتریان اخذ می شود.
 
منبع: اقتصاد24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: