معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی خبرداد

پرداخت بیمه بیکاری برای تمام کارگران بیمه‌شده آسیب دیده در سیلاب لرستان

معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت بیمه بیکاری برای تمام کارگران بیمه شده آسیب دیده در سیلاب لرستان خبرداد.

کد خبر: ۲۳۲۴۳
۱۹:۴۹ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
دیدارنیوز - حاتم شاکرمی، در جلسه هماهنگی مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون، کار در استان، اظهار کرد: وجود این سیل، بهار لرستان را تلخ کرد که امید می‌رود با همکار همگان این خسارات جبران شود.

وی ادامه داد: دولت همه ظرفیت‌هایش را برای کمک به سیل زدگان به‌کار گرفته و ما نیز به تبعیت از دولت و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید از تمام ظرفیت‌هایمان برای کمک به سیل زدگان استفاده کنیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمام کارگران آسیب دیده در سیلاب اخیر که بیکار شدند بدون محدودیت بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

شاکرمی گفت: بحث استمهال، تأمین تسهیلات ویژه و بخشودگی تسهیلات قبلی، تأمین اجتماعی و بدهی به سازمان‌های دولتی برای واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری که دچار آسیب شدند در جلسه ستاد تسهیل استان ویژه دیده و تعیین تکلیف شوند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات در این سیل استان قطع راه‌های ارتباطی برای امداد رسانی است و اکنون تنها با بالگرد امکان امدادرسانی وجود دارد که با توجه به حجم کار و خسارت زیاد پاسخگوی نیاز مردم نیست، بیان کرد: مردم در تأمین لوازم بهداشتی و چادر در مضیقه است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه عدم امنیت و مدیریت توزیع از مشکلات اساسی در شهرستان پلدختر است، اظهار کرد: باید در این فرصت کوتاه، باید از همه ظرفیت‌های وزارت برای ارائه خدمات به سیل زدگان استفاده شود.

شاکرمی با بیان اینکه باید امنیت در پلدختر تأمین شود، اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیا درپلدختر مستقر شد تا بازگشایی راه صورت گیرد و دسترسی به معمولان پیدا کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: