جذب بیش از ۶۰۰۰ میلیارد ریال از طریق مشارکت‌های خیرین

کد خبر: ۱۹۸۲۲
۱۳:۵۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
دیدارنیوزـ معاون اجتماعی وزیر بهداشت گفت: ارتباط مستقیم با ۱۵هزار خیر در کشور و جذب و ساماندهی بیش از ۶۰۰۰میلیارد ریال از طریق مشارکت‌های خیرین از اقدامات مهم طی سال‌های اخیر محسوب می‌شود.

به گزارش عصر تشکل،محمدهادی ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت در فارس، درخصوص اقدامات حوزه امور اجتماعی وزارت بهداشت طی سال‌های اخیر توضیح داد: کمک به بازسازی و نوسازی بیمارستان‌های فرسوده، کمک به ایجاد تخت‌های بیمارستانی جدید و همچنین کمک به تاسیس خانه‌های بهداشت و کلینیک‌های جامع MS و دیابت از جمله اقدامات این حوزه به شمار می‌رود. 
 
وی با بیان اینکه طی این سال‌ها ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی و خیریه‌های سلامت به خوبی صورت گرفته است گفت: ارتباط مستقیم با ۱۵هزار خیر در کشور و جذب و ساماندهی بیش از ۶۰۰۰میلیارد ریال از طریق مشارکت‌های خیرین از دیگر اقدامات محسوب می‌شود. 
 
ایازی تصریح کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی سازمان‌های مردم نهاد و خیرین و کمک به تشکیل و توسعه سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت و ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت‌های اجتماعی در حوزه سلامت از جمله اقدامات مهم این بخش بوده است. 
 
وی گفت: اجرای دو برنامه جهادی با حضور ۱۶۰۰ دانشجوی پزشکی و پیراپزشکی و نظارت بر توزیع ۸۰ کلینیک سیار دندانپزشکی در سطح مناطق محروم و دور افتاده طی سال‌های اخیر در راستای تحقق عدالت در درمان انجام شد.



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: