پیام تسلیت رهامی در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی و جان‌باختن دانشجویان

محسن رهامی در پیام‌هایی جداگانه درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی و همچنین جان باختن دانشجویان دانشگاه آزاد و دانش‌آموزان زاهدانی را تسلیت گفت.

کد خبر: ۱۷۳۶۸
۱۳:۲۳ - ۰۶ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - متن پیام‌ تسلیت محسن رهامی استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح طلب در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی به شرح زیر است:

«انالله واناالیه راجعون

ضایعه درگذشت فقیه مجاهد و اندیشمند، آیت الله حاج سیدمحمود هاشمی شاهرودی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تأثر و تألم همه علاقمندان به نظام وحوزهای علمیه گردید.

این مصیبت مولمه رابه مراجع عظام تقلید، رهبر معظم انقلاب، خاندان مکرم، شاگردان و دوستان و همکاران علمی ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت رحمت و مغفرت واسعه برای آن مرحوم و صبر واجر برای کلیه مصیبت دیدگان مسألت دارم.»

همچنین پیام تسلیت رهامی در پی جان باختن دانش‌آموزان زاهدانی و دانشجویان دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

«پرپر شدن گل‌های نوشگفته در اثر آتش‌سوزی در یکی از مدارس زاهدان و کشته و زخمی شدن چندین نفر از فرزندان دانشجوی‌مان به علت واژگون شدن اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد مرکز علوم و تحقیقات تهران، موجب تأثر و تأسف همگان گردید.

فقدان این عزیزان آینده ساز و سرمایه های ارزشمند علمی کشور را به خانوادهای داغدیده و جامعه فرهنگی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال غفران و رحمت واسعه برای آن عزیزان سفر کرده و شفای عاجل برای مجروحین و مصدومین این دو حادثه دلخراش مسألت دارم. امید است از این پس، با مدیریت مناسب مسؤلین امر، هرگز شاهد تکرار چنین حوادث دردناک و از دست دادن کودکان و نوجوانان عزیز کشور نباشیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: