اختلافات بزرگ و رسانه‌ای در باشگاه بزرگ پایتخت

اتفاق عجیب در استقلال؛ خبر رسمی برکناری «خطیر» حذف شد!

باشگاه استقلال تهران پس از انتشار خبر رسمی پایان همکاری با علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، این خبر را از رسانه‌های خود حذف کرد تا حاشیه‌ جدیدی برای آبی‌ها شکل بگیرد.

کد خبر: ۱۶۴۸۳۰
۱۹:۰۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: باشگاه استقلال که ساعتی پیش رسما خبر پایان همکاری با علی خطیر (مدیرعامل استقلال) را اعلام کرده بود، در اقدامی عجیب این خبر مهم را از رسانه‌های خود پاک کرد!

به گزارش دیدارنیوز، باشگاه استقلال ساعتی قبل با انتشار اطلاعیه‌ای رسما از پایان همکاری با علی خطیر خبر داد و در کانال رسمی این باشگاه در تلگرام نوشت:

«هیات مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مهدی افضلی رییس، فرشید سمیعی نایب رییس و مهدی حیدرزاده عضو هیات مدیره تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل) گرفتند.

در پایان این جلسه، فرشید سمیعی از سوی هیات مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شد.

باشگاه استقلال از زحمات علی خطیر در طول مدت مدیریتش نهایت تشکر را دارد.»

مطلب مرتبط:

دوران «خطیر» به پایان رسید/ نکونام خوشحال‌ترین استقلالیِ دنیا!

با این حال دقایقی بعد، این باشگاه در اقدامی عجیب خبر پایان همکاری با خطیر را حذف کرده و برخی رسانه‌ها از اختلافات داخلی در این باشگاه درباره برکناری خطیر خبر می‌دهند.

مشخص نیست این باشگاه که در سال‌های اخیر حواشی زیادی از جمله بدهی‌های سنگین، حذف از آسیا و اختلافات شدید داخلی داشته، چه زمانی به آرامش خواهد رسید.

به گزارش دیدارنیوز، در تصویر زیر، اطلاعیه باشگاه استقلال درباره پایان همکاری با علی خطیر را مشاهده می‌کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: