ذبیح‌الله اعظمی، نماینده جیرفت در مجلس بیان کرد

حقوق‌ها چقدر رشدکرده که یک‌باره قیمت خودرو را افزایش می‌دهند؟

ذبیح‌الله اعظمی، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق کارمند و کارگر چند درصد رشد داشته که قیمت خودرو را یکباره بیش از یک سوم افزایش می‌دهند؟

کد خبر: ۱۶۴۵۰۹
۱۴:۰۷ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

دیدارنیوز: نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: در سال جاری حقوق کارکنان، کارگران و حتی سودی که کشاورزان به دست می‌آورند، چند درصد رشد داشته که یکباره قیمت خودرو را بیش از یک سوم بهای قبلی آن در کارخانه افزایش می‌دهند؛ کارمند، کارگر و کشاورز چگونه می‌تواند این مابه التفاوت را تامین کند.

ذبیح‌الله اعظمی در گفتگو با خانه ملت درباره افزایش چندین میلیون تومانی قیمت یک خودرو در کارخانه، گفت: در سال جاری حقوق کارکنان، کارگران و حتی سودی که کشاورزان به دست می‌آورند، چند درصد رشد داشته که یکباره قیمت خودرو را بیش از یک سوم بهای قبلی آن در کارخانه افزایش می‌دهند؛ کارمند، کارگر و کشاورز چگونه می‌تواند این مابه التفاوت را تامین کند، این تصمیمات ضربه مهلکی به قشر ضعیف جامعه است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعداد کشته‌شدگان سفر‌های نوروزی، ادامه داد: در کشور‌های حاشیه خلیج فارس در صورتی که تصادف رخ دهد، به ندرت سرنشین جان خود را از دست می‌دهد.

وی با بیان اینکه خودرو‌های داخلی نه باکیفیت هستند و نه قیمت مناسبی دارند، اضافه کرد: در سایر کشور‌ها خودرو‌های باکیفیت با شرایط مناسب به مردم تحویل داده می‌شود این در حالی است که مردم در ایران ناچارند ماه‌ها برای تحویل خودرو در صف بمانند و خودروی بی‌کیفیتی که قیمت‌های بالایی نیز دارند را با تاخیر تحویل بگیرند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: باید تصمیم اساسی برای ساماندهی این موضوع گرفته شود تا مردم بتوانند خودروی باکیفیت را با قیمت مناسب و بدون نیاز به اینکه ماه‌ها در صف انتظار بمانند، خریداری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: