تهران در واکنش به شهادت فرماندهان سپاه در سوریه به تل‌آویو حمله می‌کند؟

پوشش زنده از انتقام احتمالی ایران از اسرائیل؛ سفارت هلند تعطیل شد/ واکنش جبهه اصلاحات

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران می‌خواهد به این حمله واکنش نشان دهد و تل‌آویو را «تنبیه» کند.

کد خبر: ۱۶۳۸۱۳
۱۱:۱۲ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۳

دیدارنیوز _ سرویس بین‌الملل: پس از حمله تروریستی و وحشیانه اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت سردار زاهدی و جمعی از فرماندهان سپاه شد، مقامات کشورمان بار‌ها از پاسخ به این حمله و تنبیه اسرائیل سخن گفته‌اند.

از شب گذشته (جمعه) احتمال حمله موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل به اوج خود رسیده و رسانه‌های خارجی هر لحظه از پاسخ احتمالی تهران به تل‌آویو خبر می‌دهند.

در ادامه پوشش زنده خبر‌های مربوط به انتقام احتمالی ایران از اسرائیل را می‌خوانید:

ساعت: ۱۱:۰۸/ آذر منصوری: نتانیاهو درصدد گسترش جنگ و به آتش کشیدن منطقه است

آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات ایران، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس، ضمن محکومیت حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در خاک سوریه نوشت: «حمله اسرائیل به کنسولگری سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن افراد در آن محل نقض آشکار قوانین بین‌الملل و جنایتی خطرناک و محکوم است.

رژیم جنایت‌پیشه اسرائیل بخصوص نخست‌وزیر افراطی آن در صدد گسترش جنگ و به آتش کشیدن منطقه است تا بلکه از بن‌بست جنگ غزه رهایی یابد.»

ساعت: ۱۰:۵۵/ سفارت هلند در تهران تعطیل شد

وزارت خارجه هلند اعلام کرد سفارت این کشور در تهران و همچنین کنسولگری هلند در اربیل از فردا به دلایل امنیتی تعطیل خواهند بود.

با توجه به بالا رفتن احتمال پاسخ ایران به اسرائیل، این وزارتخانه تاکید کرده است که امنیت پرسنل را مهمتر از همه چیز می‌داند.

افرادی که با سفارت قرار ملاقات داشته‌اند و مثلاً قرار بوده ویزای خود را دریافت کنند به طور شخصی ایمیل و یا تلفن دریافت خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: