محمدمهدی مفتح عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

تاکنون بودجه را ندیده‌ام

کد خبر: ۱۶۳۴۹
۱۴:۳۹ - ۲۲ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز _ رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره اعتبارات عمرانی گفت: اعتبارات عمرانی در بودجه ۹۸ بالغ بر ٦٥ هزار میلیارد تومان است که در سال جاری این اعتبار ٦٢ هزارمیلیارد تومان بود که ۳ هزار میلیارد تومان رشد را نسبت به بودجه امسال نشان می‌دهد.
 
در همین رابطه محمدمهدی مفتح عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم تویسرکان در پاسخ به این پرسش خبرنگار سیاسی دیدارنیوز که نقاط قوت بودجه سال ۹۸ را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: ما به عنوان نمایندگان مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه، هنوز بودجه را ندیده‌ایم، ولی در خصوص کلیات و نقاط قوت آن شنیده‌ایم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: آقای نوبخت روز پنجشنبه هفته پیش اعلام کرد بودجه سال ۹۸ را تقدیم مجلس کرده است، ولی ما تاکنون آن را رویت نکرده‌ایم، ظاهرا قرار است تغییراتی در نسخه اولیه بودجه اعمال شود.

وی با اشاره به استعفای ۱۸ نفر از نمایندگان مردم اصفهان در اعتراض به قسمت‌هایی از بودجه افزود: نمی‌دانم نمایندگان اصفهان بر چه مبنایی استعفا دادند، چون آنها قبل از اینکه رییس سازمان برنامه اعلام کند بودجه را تقدیم مجلس کرده است؛ اقدام به اعتراض و استعفا کردند.

مفتح اضافه کرد: در کمیسیون برنامه و بودجه مباحثی در خصوص لایحه بودجه ۹۸ کل کشور مطرح شد و قرار است در بودجه تغییراتی صورت پذیرد، منتظر می‌مانیم که این کار انجام شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: