پیام تسلیت خاتمی در پی درگذشت زهرا شجاعی

سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در پیامی درگذشت «زهرا شجاعی» را تسلیت گفت و نوشت: در مدت زمان بیش از سی سال آشنایی، هم‌فکری و همکاری با این بزرگوار چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانیِ دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از ایشان ندیدم و نشنیدم.

کد خبر: ۱۶۳۱۷۴
۰۸:۲۳ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۳

دیدارنیوز: رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت.

سید محمد خاتمی در پیامی به مناسبت درگذشت «دکتر زهرا شجاعی» نوشت: در مدت زمان بیش از سی سال آشنایی، هم‌فکری و همکاری با این بزرگوار چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانیِ دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از ایشان ندیدم و نشنیدم.

متن کامل پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بانوی با‌فضیلت و با‌ایمان و خیراندیش سرکار خانم زهرا شجاعی رحمة الله‌علی‌ها دیده از دنیا فروبست و بدیدار معبود شتافت و همه ما را سوگوار کرد.

در مدت زمان بیش از سی سال آشنایی، هم‌فکری و همکاری با این بزرگوار چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانیِ دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از ایشان ندیدم و نشنیدم.

از خداوند منان مسألت می‌کنم که به پاداش پاکی و نیکویی این بنده خوبِ خود، او را غرقه در بحبوحه رحمت و کرم خویش فرماید و بیامرزد و بر علو درجاتش بیافزاید.

این مصیبت را به همه اصحاب فضل و فضیلت و خاندان شریف شجاعی و همه بستگان محترم به ویژه جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر توانا و دختران خوب ایشان تسلیت می‌گویم و علو درجات این فقیده سعیده و سلامتی و صبر و اجرِ بازماندگانِ معزز را از خداوند منان خواستارم.

یادش گرامی باد!

سیّد محمّد خاتمی

۱۴۰۳/۱/۸»

مطلب مرتبط:

زهرا شجاعی درگذشت

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: