درخشش مریم طوسی در آفریقای جنوبی با قهرمانی و رکوردشکنی

مریم طوسی یکی از دونده‌های مطرح کشورمان در رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی رکورد ملی را شکست و به عنوان قهرمانی رسید.

کد خبر: ۱۶۲۸۹۹
۱۳:۰۲ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دیدارنیوز: در جریان برگزاری رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی مریم طوسی موفق شد ضمن کسب عنوان قهرمانی مواد ۱۰۰ و ۲۰۰متر رکورد ملی ماده ۲۰۰ متر را نیز ارتقا دهد.

به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی مریم طوسی دونده مطرح و خوش نام و‌ نشان کشورمان موفق شد، ضمن قرار گرفتن در جایگاه نخست رقابت مواد ۱۰۰ و ۲۰۰متر و کسب عنوان قهرمانی آن‌ها رکورد ملی ماده ۲۰۰متر را نیز ارتقا دهد.

بر همین اساس طوسی موفق شد با ثبت زمان ۲۳.۳۵ ثانیه (۰.۳+) زودتر از رقبای خود از خط پایان عبور کند و رکورد ملی این ماده را که با حد نصاب ۲۳.۴۶ ثانیه (۱۳۹۱/۴/۱۱-قزاقستان) در اختیار خودش بود پس از ۱۱ سال بهبود بخشد.

گفتنی است، این قهرمان پر عنوان و شناخته شده ورزش دو و میدانی بانوان کشورمان در رقابت ماده ۱۰۰متر این مسابقات نیز حضور یافت و موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۱.۶۰ثانیه عنوان نخست را کسب کند.

لازم به ذکر است، حد نصاب جدید ملی دو و میدانی بانوان کشورمان در ماده ۲۰۰متر پس از منفی شدن آزمایش دوپینگ مریم طوسی ثبت نهایی خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: