این گزارش بروز رسانی می‌شود

چهارشنبه‌سوری؛ ۸۲۷ مصدوم و ۱۳ فوتی

امشب کوچه و خیابان‌های شهرهای مختلف کشورمان احتمالا آرامش چندانی نخواهند داشت؛ شب شبِ چهارشنبه سوری است و صدای بلند انواع بمب‌ها و ترقه‌ها به آسمان می‌رود.

کد خبر: ۱۶۲۶۰۵
۲۰:۰۲ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس اجتماعی: جشن چهارشنبه‌سوری یکی از آئین‌های شاد و محبوب در کشورمان است که با آتش و دورهمی‌های گرم خانوادگی برگزار می‌شد اما سال‌هاست که به میدان جنگ و انفجارهای مهیب و ترسناک در کوچه و خیابان‌ها تبدیل شده و متاسفانه حوادث ناگواری هم رقم می‌خورد.

در ادامه خبرهای چهارشنبه‌سوری امشب را می‌خوانید:

ساعت: ۱۹:۴۵/ ۸۲۷ مصدوم و ۱۳ فوتی مرتبط با چهارشنبه‌سوری تا ساعت ۱۹:۳۰

رئیس سازمان اورژانس کشور از مصدومیت ۸۲۷ تن و فوت ۱۳ نفر در حوادث چهارشنبه سوری از ابتدای اسفند تا ساعت ۱۹:۳۰ امشب خبر داد.

به نقل از جعفر میعادفر در این باره گفت: از ابتدای اسفند تا ساعت ۱۹:۳۰ امروز در مجموع ۸۲۷ تن در حوادث چهارشنبه‌سوری دچار مصدومیت شدند که از این تعداد ۳۰۰ تن توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده و ۵۰۱ نفر نیز خودشان به مراکز درمانی رفتند. ۲۶ نفر نیز خدمات درمانی را در محل دریافت کردند. متاسفانه ۱۳ تن نیز جان خود را از دست داده‌اند.

وی تعداد موارد قطع عضو را ۶۳ نفر، آسیب به چشم را ۲۸۱ نفر و سوختگی را ۳۸۱ نفر اعلام کرد و گفت: آماده‌باش عوامل اورژانش همچنان ادامه دارد. لازم است که خانواده‌ها نیز در این ایام مراقب فرزندان خود باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: