داوری ذوب‌آهن - پرسپولیس؛ پنالتی و اخراج درست بود؟

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری درباره قضاوت علی صفایی در دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس گفت: در دقیقه ۴ مدافع ذوب‌آهن کاملا با دست گولسیانی را گرفت و خطا درست و اعلام پنالتی صحیح بود. آذرباد، مهاجم ذوب‌آهن، با استوک به سر نعمتی ضربه زد و مثال واضح خطای شدید است و اخراج او هم تصمیم درست علی صفایی بود.

کد خبر: ۱۶۲۰۲۸
۲۰:۰۸ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲

دیدارنیوز: کارشناس داوری می‌گوید علی صفایی قضاوت بسیار خوبی در دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس داشت.

حیدر سلیمانی درباره داوری دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان همراه شد، اظهار کرد: علی صفایی قضاوت بسیار خوبی در این دیدار داشت و با کارت‌هایش توانست این بازی را مدیریت کند. او در هر چهار صحنه مهم مسابقه تصمیم‌های درستی گرفت.

او ادامه داد: در دقیقه ۴ مدافع ذوب‌آهن کاملا با دست گولسیانی را گرفت و خطا درست و اعلام پنالتی صحیح بود. در دقیقه ۳۵ آل کثیر قصد داشت با زرنگی از داور پنالتی بگیرد که داور دستور به ادامه بازی داد و تصمیمش درست بود و خطایی رخ نداد. آذرباد، مهاجم ذوب‌آهن، با استوک به سر نعمتی ضربه زد و مثال واضح خطای شدید است و اخراج او هم تصمیم درست علی صفایی بود.

سلیمانی اضافه کرد: در دقیقه ۷۱ توپ کاملا در اختیار دروازه‌بان پرسپولیس قرار داشت و مهاجم ذوب‌آهن با خطا روی او توپ را وارد دروازه کرد و تصمیم داور مبنی بر مردود اعلام‌کردن گل درست بود.

مطلب مرتبط:

ذوب‌آهن ۰ - ۱ پرسپولیس؛ جنگ سرخابی‌ها ادامه دارد!

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: