جبهه وحدت ملی با صدور بیانیه‌ای مردم را دعوت به حضور در انتخابات کرد

جبهه وحدت ملی متشکل از چند حزب سیاسی، با صدور بیانیه‌ای مردم را تشویق و ترغیب به حضور در پای صندوق‌های رای کرد.

کد خبر: ۱۶۱۹۱۰
۲۰:۱۱ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲

 

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: سه روز مانده به انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، جبهه وحدت ملی به دبیرکلی مهدی رحمتی در بیانیه‌ای مردم را دعوت به مشارکت در انتخابات کرد. متن بیانه این جبهه به شرح زیر است:


عُمِّرَتِ البُلدانُ بِحُبِّ الأَوطانِ. کشور‌ها با میهن دوستى آباد شده اند.
امام علی (ع)

اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی نباید در وحدت ملی ملت ایران تاثیر بگذارد.
(مقام معظم رهبری)

سلام بر شهیدان، درود بر ایستادگی‌ها و از خود گذشتگی‌های آنان که در راه اعتلای ایران اسلامی تا پای جان ایستادند. رهبر فرزانه انقلاب وحدت ملی را اسم اعظم برون رفت از مشکلات و اصلاح امور دانسته و همواره بر این امر مهم تاکید داشته اند. بر همین اصل جبهه وحدت ملی به عنوان یک تشکل مردم نهاد قانونی و قانونمند در طی این سال‌ها که افتخار همراهی و خدمتگزاری ملت شریف ایران را داشته، همواره بر انسجام و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی و پرهیز از سیاست زدگی‌های افراطی و اختلاف آفرین اهتمام ورزیده است.

بر این باوریم که کشور عزیزمان ایران و ما ایرانیان جایگاه و نقش والاتر و سازنده تری می‌توانیم در سپهر سیاسی جهان داشته باشیم اگر با تکیه به قدرت واقعی وحدت ملی و در راستای توسعه منافع ملی حرکت نماییم، لازم است قبیله گرایان تمامیت خواه را کنار گذاشته و راه را برای انتخاب مدیران متعهد، متخصص، پاکدست و کارآمد در نهاد پیشران توسعه که همانا مجلس شورای اسلامی می‌باشد فراهم نماییم.

بدون شک کسانی که با صندوق‌های رای و مشارکت در تعیین سرنوشت سیاسی خود و مردم بی تفاوت بوده و با قهر سیاسی، مردم را نسبت به حضور در انتخابات مردد و یا منصرف مینمایند با جهل و غرض ورزی در بیراهه‌ای راه می‌پیمایند که کورسویی به سمت تحول و تغییر و بهبود اوضاع اقتصادی و برون رفت از مشکلات فعلی کشوردر آن قابل تصور نیست.

مشارکت در انتخابات و رای به شایستگان این امکان را به ما میدهد تا در تعیین سرنوشت خود و کشور عزیزمان و آینده فرزندانمان سهیم و اثرگذار باشیم. میزان نقش و اهمیت کشور‌ها در جهان را مردم کشور‌ها با حضور و مشارکت در صحنه‌های ملی ترسیم می‌کنند، بر این اساس بیایید همچون گذشته دست در دست هم، یکدل و یکصدا طوفان همدلی بپا کرده و برای ایران اسلامی سرنوشت بهتری را رقم بزنیم.


وعده دیدار و همدلی جمعه ۱۱ اسفند در پای صندوق‌های رای

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: