با شکست مقابل آلمان به المپیک پاریس نرسیدیم ..

بچه‌های تنیس و رویای برباد رفته

تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان با ناکامی برابر تیم قدرتمند آلمان از صعود به المپیک پاریس بازماند اما درخشش این تیم و تاریخ‌سازی آنها در بازی‌های آسیایی هانگژو هنوز از یادها نرفته است.

کد خبر: ۱۶۱۷۱۵
۲۰:۱۵ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲

دیدارنیوز: تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان با قبول شکست ۳ بر صفر مقابل آلمان، تیم دوم رتبه بندی دنیا از صعود به المپیک بازماند.

به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، تیم ملی مردان تنیس روی میز کشورمان در مرحله ۱/۸ پایانی مسابقات فینال تیمی قهرمانی جهان به مصاف آلمان تیم دوم رتبه بندی دنیا رفت و ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

در نخستین بازی نوشاد عالمیان در مصاف با دانگ دارای رتبه ۱۰ دنیا با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد.

در دومین بازی نیما عالمیان به مصاف اوچاروف دارنده رتبه ۱۳ دنیا رفت و بازی را ۳ بر صفر به این حریف قدرتمند و عنوان دار واگذار کرد.

در ادامه و در سومین بازی امیرحسین هدایی به مصاف پاتریک فرانزیسکا رفت و در یک بازی نزدیک و پایاپای ۳ بر ۲ نتیجه را به نفر ۲۶ دنیا واگذار کرد و در مجموع تیم ملی ایران ۳ بر صفر با قبول شکست مقابل تیم دوم دنیا از صعود به جمع ۸ تیم برتر دنیا و کسب سهمیه تاریخی تیمی المپیک ۲۰۲۴ پاریس بازماند.

تیم ایران با ترکیب نیما و نوشاد عالمیان، امیرحسین هدایی، محمد موسوی و متین حیدری با هدایت جمیل لطف الله نسبی با قبول شکست در مرحله ۱/۸ پایانی مسابقات تیمی قهرمانی جهان به کار خود در بوسان کره جنوبی پایان داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: