تیم مانچینی در آخرین لحظات پیروز شد

برانکو بعد از شکست تلخ برابر عربستان: حق آن‌ها پیروزی بود

تیم ملی عمان تا دقیقه ۷۷ تا از عربستان پیش بود و می‌توانست یک شگفتی بزرگ را در جام ملت‌های آسیا رقم بزند، اما تعویض طلایی مانچینی و فشار سنگین سعودی‌ها در نهایت به برتری ۲ بر یک آن‌ها منجر شد. با این حال، برانکو سرمربی عمان می‌گوید که پیروزی حق عربستان بوده است.

کد خبر: ۱۶۱۲۶۱
۰۸:۲۶ - ۲۷ دی ۱۴۰۲

دیدارنیوز: برانکو ایوانکوویچ می‌گوید بازیکنانش هرچه در توان داشتند برای بازی مقابل عربستان به کار گرفتند.

بلافاصله بعد از پایان بازی عمان و عربستان، برانکو ایوانکوویچ مقابل تابلو‌های تبلیغاتی قرار گرفت تا با اشرف بن عیاده گزارشگر تلویزیون الکاس صحبت کند.

برانکو در ابتدا اظهار داشت: به بازیکنان عربستان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. حق آن‌ها پیروزی بود و نمی‌خواهم چیز خاصی درباره این بازی بگویم.

ایوانکوویچ با تمجید از عربستان گفت: آن‌ها مستحق این پیروزی بودند و بازیکنان تیم ملی عمان هم هر چه در توان داشتند، به نمایش گذاشتند و خیلی خوب جنگیدند. عربستان تا دقیقه آخر تلاش کرد و دوید.

سرمربی عمان همچنین ادامه داد: ما دو بازی در پیش داریم. امیدوارم تلاش کنیم و امتیازات آن بازی‌ها را برای صعود به مرحله بعد به دست بیاوریم.

او در پایان گفت: من به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم، چون هر چه در توان داشتند به نمایش گذاشتند و خیلی خوب بازی کردند و نشان دادند توانایی رویارویی با هر تیمی را دارند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: