کنایه زیدآبادی به شریعتمداری: باید حتما بمباران شویم؟

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به موضع‌گیری حسین شریعتمداری، مدیر مسوول روزنامه کیهان درباره حملات نظامی آمریکا و متحدانش به مواضع حوثی‌ها در یمن و اظهارات یکی از اعضای مقاومت یمن، نوشت: یعنی برای اینکه شرمنده بمباران غزه نباشیم و خیالمان راحت باشد که با مردم آنجا پیوند خورده‌ایم؛ باید حتما بمباران شویم؟

کد خبر: ۱۶۱۱۰۰
۰۹:۱۴ - ۲۴ دی ۱۴۰۲

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی اصلاح طلب، پاسخی کوتاه به موضع گیری مدیرمسوول کیهان درباره اظهارات یکی از اعضای مقاومت یمن پرداخته است.

احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت:

حسین شریعتمداری مدیر مسوول روزنامه کیهان در واکنش به حملات نظامی آمریکا و متحدانش به مواضع حوثی‌ها در یمن نوشته است: "و بالاخره اشاره به بخشی از مصاحبه «نصرالدین عامر» یکی از اعضای مقاومت یمن با خبرنگار فلسطینی که بعد از حمله دیروز آمریکا و انگلیس صورت پذیرفته است، تحسین‌برانگیز، روحنواز، غبطه‌آور و در یک کلمه عظیم‌تر از آن است که وصف‌پذیر باشد.

نصرالدین عامر به خبرنگار می‌گوید «شرمنده بودیم که فقط غزه بمباران می‌شد و ما بمباران نمی‌شدیم! حالا خیالمان راحت شد که در این عرصه نیز با مردم غزه پیوند خورده‌ایم»."

یعنی برای اینکه شرمنده بمباران غزه نباشیم و خیالمان راحت باشد که با مردم آنجا پیوند خورده ایم؛ باید حتماً بمباران شویم؟ واقعا که جای احسنت دارد! حفظ و پیگیری منافع و امنیت ملی که می‌گن، یعنی همین!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: