هشدار وزارت بهداشت درباره فروش صندلی پزشکی

معاونت آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای نسبت به فروش صندلی‌های پزشکی در فضای مجازی هشدار داد و گفت: هموطنان و والدین، فریب تبلیغات موهوم و غیرواقعی در خصوص فروش صندلی رشته‌های پزشکی را نخورند و موارد مرتبط را به مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت گزارش کنند.

کد خبر: ۱۶۰۹۵۶
۱۸:۲۲ - ۱۹ دی ۱۴۰۲

دیدارنیوز: روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که هموطنان فریب تبلیغات غیرواقعی درخصوص اخذ مجوز از وزارت بهداشت، برای فروش صندلی در رشته‌های پزشکی را نخورند و با افراد یا شرکت‌های سودجو در این زمینه از طریق مراجع قضایی برخورد خواهدشد.

معاونت آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای نسبت به فروش صندلی‌های پزشکی در فضای مجازی هشدار داد و اعلام کرد:

«هموطنان و والدین عزیز، فریب تبلیغات موهوم و غیرواقعی در خصوص فروش صندلی رشته‌های پزشکی را نخورند و موارد مرتبط را به مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت گزارش کنند.

پذیرش در رشته‌های علوم پزشکی داخل کشور فقط از طریق کنکور سراسری امکان‌پذیر بوده و هیچ دانشگاه دولتی یا خصوصی مجوز پذیرش از طرق دیگر را ندارد.

عده‌ای سودجو با عنوان شرکت و دانشگاه خصوصی داخلی و یا خارجی مدعی اخذ مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جذب دانشجو خارج از مسیر کنکور سراسری و اخذ شهریه هستند که صحت نداشته و تحت پیگرد حقوقی و قانونی قرار گرفته‌اند.

ضمنا ارزشیابی مدارک دانشجویان ایرانی خارج از کشور در رشته‌های علوم پزشکی فقط در اختیار معاونت آموزشی وزارت متبوع بوده و به هیچ شرکت، سازمان و دانشگاهی تفویض نشده است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: