هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

گزارش زنده؛ مس ۰ - پرسپولیس ۰

در ادامه دیدار‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز دوشنبه، تیم پرسپولیس در رفسنجان به مصاف رقیب بحران‌زده خود مس خواهد رفت.

کد خبر: ۱۶۰۵۹۱
۱۷:۳۳ - ۱۱ دی ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر امروز برابر مس رفسنجان به میدان می‌رود.

سرخ‌های پایتخت در این فصل عملکرد دلپذیری برای هواداران خود به نمایش نگذاشته‌اند که یکی از دلایل آن خط حمله ضعیف این تیم است اما با این حال از مهره‌های باتجربه و یک سرمربی مثل یحیی گل‌محمدی که به فینال آسیا هم رسیده، می‌توان انتظار حضور در جمع مدعیان و تکرار قهرمانی را داشت.

در طرف دیگر، مس رفسنجان با ساکت الهامی روزهای بدی را سپری می‌کند و انتشار خبرهایی درباره مشکلات مالی این تیم نگران کننده است.

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، رامتین سلیمان‌زاده، محمدنژادمهدی، میثم تیموری، محمدحسین کریم‌زاده، محمدمهدی محبی، نیما انتظاری، فرشید باقری، محسن آذرباد، محمد خدابنده‌لو و لوسیانو پریرا.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، محمد‌مهدی احمدی، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسد‌بیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۱: بازی در حالی شروع شد که کیفیت تصاویر تلویزیونی صداوسیما بسیار پایین است و بیننده را یاد کیفیت پخش ورزشگاه فولاد اهواز می‌اندازد!

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: