اخبار لرستان

دانشگاه فرهنگیان الشتر و نورآباد و درخواست نماینده مردم سلسله و دلفان در این باره

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان الشتر و نورآباد تاکید کرد

کد خبر: ۱۵۹۹۷۶
۱۲:۱۱ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲

 

دیدارنیوز ـ استان لرستان: نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان الشتر و نورآباد تاکید کرد و گفت: در نشستی که با وزیر آموزش و پرورش داشتم خواستار راه‌اندازی آموزش و پرورش مستقل برای بخش خاوه و تاسیس دانشگاه فرهنگیان برای الشتر و نورآباد شدم.

یحیی ابراهیمی در گفتگو با ایسنا در خصوص پروژه‌های مربوط به سفر هیات دولت به لرستان، اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها در حوزه راه و مربوط به کریدور شمال‌غرب به جنوب و قطعه (نورآباد-خرم‌آباد) بوده است.

وی اضافه کرد: با ورود پیمانکار جدید پروژه خوب پیش رفته و این درحالیست که در شش ماهه اخیر هیچ‌گونه اعتباری به این پروژه تزریق نشده و این موضوع سبب دلسردی کادر پیمانکار شده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۲۰ میلیارد تومان تخصیص گرفتیم و با تزریق این رقم پیمانکار کار خود را شروع خواهد کرد.

ابراهیمی بیان کرد: البته از قطعه فیروزآباد به نورآباد تنها بین پنج تا شش کیلومتر باقی مانده است.

وی اظهار کرد: در مسیر فیروز آباد-نورآباد؛ پیچ گاوکش که به پیچ مرگ معروف بود با پیگیری‌های انجام شده برای همیشه جمع شد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به نشست خبری با وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش برگزار شد که در این دیدار پیرامون موضوعات مختلف آموزشی حوزه انتخابیه اعم از کمبود فضای آموزشی، تجهیزات آموزشی و ... مطرح و بر برچیده شدن مدارس کانکسی و ساخت مدارس استاندارد در شهرستان دلفان تاکید شد.

ابراهیمی گفت: در این نشست مواردی همچون راه‌اندازی آموزش و پرورش مستقل برای بخش خاوه و تاسیس دانشگاه فرهنگیان برای الشتر و نورآباد نیز مطرح شد.

 

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: