درخواست افزایش حداکثر سن داوطلبان شرکت در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی

کارزار درخواست افزایش حداکثر سن داوطلبان شرکت در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی به بیش از پنج هزار امضا رسید.

کد خبر: ۱۵۹۶۷۳
۱۶:۴۶ - ۲۰ آذر ۱۴۰۲

 

دیدارنیوز: کارزار درخواست افزایش حداکثر سن داوطلبان شرکت در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی خطاب به محمد باقر قالیباف رئیس شورای اسلامی به بیش از پنج هزار امضا رسید.

در متن این کارزار آمده است: 


جناب آقای محمد باقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
نمایندگان محترم مجلس
سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام، ما جمعی از فارغ‌التحصیلان بدون شغل دهه شصت به استحضار می‌رسانیم نسل اول انقلاب اسلامی ایران بسیار متضرر و متحمل رنج فراوان شده و با مشکلات عدیده‌ای در طول زندگی مواجه شدیم و هنوز درگیر آن مسائل هستیم. از جمله مشکلاتی در تحصیل، امکانات، معیشت، تجرد و بیکاری که متأسفانه با توجه به شرایط نامساعد و نبود آزمون در برهه زمانی مشخص نتوانسته‌ایم در شغل مرتبط با تحصیلات و تخصص خود مشغول به کار شویم. در شرایط کنونی نیز متقاضیان متولد دهه شصت به دلیل بالا رفتن سن از شرکت در آزمون‌های اخیر جا مانده‌اند؛ لذا از شما مقام ارجمند استدعا داریم همان طور که نسبت به تغییر سن متقاضیان مدرک کارشناسی به ۴۰ سال موافقت نموده‌اید به منظور اجرای برابری و عدالت نیز برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد افزایش سن را به ۴۵ سال لحاظ بفرمایید.

در پایان از شما بزرگواران خواهشمندیم با افزایش سن متقاضیان کارشناسی ارشد موافقت نمایید که این امکان برای ما فراهم و عدالت اجرا شده و یکسان‌سازی صورت گیرد تا این نسل پر تلاش و خستگی ناپذیر و فعال انگیزه مضاعف پیدا کرده و بتواند به حداقل نیاز‌های خود که حق مسلم آنهاست دست یافته و در تشکیل جامعه پویا و اسلامی گامی موثر و موفق بردارند.

از حسن توجه و مساعدت و زحمات بی دریغ شما کمال تشکر و امتنان را داریم.

با تشکر و احترام

• شروع کارزار: ٣٠ دی ١٤٠١• پایان کارزار: ٣١ اردیبهشت ١٤٠٣• از طرف: مطالبه گران افزایش سن استخدامی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: