بازی حساس و دیدنی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا

گزارش زنده؛ النصر ۰ - پرسپولیس ۰

شاگردان یحیی گل‌محمدی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا بازی مهم و حساسی با تیم رونالدو خواهند داشت؛ پرسپولیس در صورت پیروزی برابر النصر می‌تواند صعودش را قطعی کند.

کد خبر: ۱۵۹۰۹۷
۲۱:۳۲ - ۰۶ آذر ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس امشب ساعت ۲۱:۳۰ در دیداری حساس در زمین النصر عربستان به میدان می‌رود.

پرسپولیس یکی از نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، در گروه پنجم این مسابقات ۷ امتیازی و در مکان دوم است و النصر عربستان با ۱۲ امتیاز صعودش را به مرحله بعدی قطعی کرده است.

سرخ‌های ایران در بازی رفت مقابل النصر در چمن افتضاح ورزشگاه آزادی با بدشانسی‌های عجیبی مواجه شدند؛ ابتدا ترابی مصدوم شد و بعد سرلک با کارت قرمز زمین را ترک کرد تا پرسپولیس با دو گل شکست بخورد.

در بازی امشب انتظار می‌رود با حضور رونالدو و مانه در ترکیب النصر، فشار زیادی به خط دفاعی پرسپولیس وارد شود و باید دید بیرانوند و تیمش چه عملکردی خواهند داشت.

نمایش عالی تیم یحیی در قطر و پیروزی برابر الدحیل می‌تواند در عربستان هم تکرار شود که در این صورت برد دور از دسترس نیست.

در بازی همزمان امشب، سپاهان ایران در ورزشگاه آزادی از نیروی هوایی عراق پذیرایی می‌کند.

ترکیب النصر: نواف العقیدی، ایمن یحیی، علی لاجامی، آیمریک لاپورت، سلطان الغنام، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، سامی النجعی، عبدالرحمان غریب، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی

 

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

 

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: