هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران

گزارش زنده؛ استقلال ۱ - تراکتور ۰

بازی حساس استقلال و تراکتور در ورزشگاه آزادی صحنه‌های جذاب و دیدنی به همراه خواهد داشت؛ استقلال می‌خواهد در صدر جدول بماند و تراکتور هم نمی‌خواهد از کورس مدعیان دور شود.

کد خبر: ۱۵۸۳۵۸
۱۷:۰۷ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم استقلال در یکی‌ از بازی‌‌های جذاب هفته دهم لیگبرتر میزبان تراکتور تبریز است.

شاگردان نکونام برای تداوم صدرنشینی در لیگ و تیم خمس برای جبران شکست باورنکردنی فصل گیش در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

این دیدار با حضور هواداران در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمد حسین مرادمند، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد آقاجان‌پور، محمد نادری، صفا هادی، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، مهدی شیری، مهدی هاشم‌نژاد و عارف رستمی

سرمربی: پاکو خمس

 

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۵: استقلال نخستین موقعیت جدی بازی را روی دروازه تراکتور خلق کرد که پورحمیدی این توپ را مهار کرد.

دقیقه ۸: روی یک پاس در عمق، محمد نادری می‌توانست با حسینی تک به تک شود، ولی سنگربان آبی‌ها با خروج از دروازه به پشت محوطه جریمه رسید، ولی توپ را خیلی بد دفع کرد. توپ به عارف رستمی رسید و در شرایطی که او دروازه خالی را برابر خودش داشت، ضربه اش را به بدترین شکل ممکن به بیرون زد.

دقیقه ۱۷: ارسال عارف رستمی از سمت چپ در تیر دوم نزدیک بود که به مهدی شیری برسد، ولی جلالی با حضور به موقع در آن منطقه، توپ را راخی کرنر کرد. کرنر ارسال خیمنز نیز با ضربه سر صفا هادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: ارسال مهدی پور به روی دروازه با ضربه سر سلیمی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت. پورحمیدی هنگام خروج از دروازه برخوردی با سلیمی داشت که منجر به مصدومیت این بازیکن شد.

دقیقه ۲۴: استقلال یک فرصت طلایی را برای گلزنی از دست داد. پس از اشتباه خیمنز، این گوستاوو بلانکو بود که سعی داشت توپ را به رضاوند برساند، ولی تکل صفا هادی مسیر توپ را کاملا تغییر داد و مهرداد محمدی در موقعیت بسیار بهتری صاحب توپ شد. او قصد داشت تا رضاوند را در یک موقعیت فوق العاده خوب قرار دهد، ولی پاسش کم جان بود و پیش از آنکه رضاوند بخواهد ضربه اش را بزند، عارف آقاسی با یک تکل توپ را راهی کرنر کرد.

استقلال یک – تراکتور صفر (دقیقه ۲۵: ایمان سلیمی): ارسال کرنر مهدی مهدی پور به روی دروازه در تیر یک به ایمان سلیمی رسید و این بازیکن با ضربه سر دروازه تراکتور را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

نیمه اول با برتری تیم استقلال به پایان رسید.

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: