نساجی از آسیا حذف شد، طلایی‌پوشان چه خواهند کرد؟

گزارش زنده؛ سپاهان ۰ - آلمالیق ۰

تیم سپاهان ایران پس از سپری کردن هفته‌ای تیره و تار امشب به دلیل حکم انضباطی AFC در ورزشگاه آزادی تهران میزبان آلمالیق ازبکستان است و امیدوار است با یک برد شیرین روز‌های بد اخیر را فراموش کند.

کد خبر: ۱۵۸۱۷۴
۲۱:۲۹ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: سپاهان، نماینده کشورمان در آسیا پس از سپری کردن روزهای تلخ و بی‌سابقه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، امشب در تهران میزبان آلمالیق ازبکستان است.

روز پنجشنبه ۱۱ آبان، یکی از روزهای سیاه سپاهان در فوتبال بود؛ این تیم خبر شکست سه بر صفر برابر الاتحاد عربستان را با کلی جریمه و محرومیت شنید و پس از آن در ورزشگاه خانگی برابر ملوان انزلی شکست خورد تا هوای بارانی نقش جهان حسابی مردان مورایس را در بحران فرو ببرد.

مطلب مرتبط:

مدعی‌کشی!

جزییات حکم سنگین علیه سپاهان/ AFC: مجسمه و بنر‌ها از ورزشگاه نقش جهان حذف شوند

با این حال، سپاهان یکی از تیم‌های باکیفیت و پرستاره کشورمان است و می‌تواند این بحران را کنار بزند. سپاهان در آسیا هنوز شانس صعود دارد و در لیگ برتر هم تازه به یک سوم مسابقات رسیده‌ایم و راه طولانی برای بازگشت وجود دارد.

در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا، تیم الاتحاد عربستان امشب با شکست برابر نیروی هوایی عراق ۹ امتیازی باقی ماند و تیم عراقی به ۷ امتیاز رسید. سپاهان ۴ امتیازی سوم است و آلمالیق بدون امتیاز شانس کمی برای صعود دارد.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضاییان، محمد کریمی، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، احسان پهلوان و رضا اسدی

ترکیب آلمالیق: 

 

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۳: نماینده ایران بازی را تهاجمی آغاز کرده و ضربه محمد کریمی، کاپیتان تیم سپاهان با اختلاف زیاد از بالای دروازه آلمالیق عبور کرد.

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: