هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

گزارش زنده؛ نساجی ۰ - نوبهار ۱ +ویدیو

تیم نساجی، نماینده محبوب کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، پس از شکست تلخ برابر نوبهار در ازبکستان، امروز در ورزشگاه آزادی میزبان این تیم است.

کد خبر: ۱۵۸۱۶۵
۱۷:۵۸ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم نساجی برای داشتن امید به صعود باید نوبهار را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد.

شاگردان مهدی رحمتی در گروه چهارم لیگ قهرمانان تنها سه امتیاز از سه بازی دارند و برای صعود به دور حذفی چاره‌ای به جز شکست ازبک‌ها ندارند.

الهلال و نوبهار هر دو با ۷ امتیاز شانس‌های برتر صعود از این گروه هستند.

کابل VAR، عامل تاخیر در شروع مسابقه! 

گفته می‌شود به دلیل مشکلات مربوط به کابل و سیم‌های سیستم کمک داور ویدیویی، مسابقه نساجی با ۱۰ دقیقه تأخیر آغاز شد.

ترکیب نساجی: محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، وحید محمدزاده، سعید غلامعلی‌بیگی، مرصاد سیفی، مهرداد عبدی، اسماعیل بابایی، حسین زامهران، محمدرضا عباسی، فرشید اسماعیلی و محمدرضا آزادی

ترکیب نوبهار: اوتکیر یوسوپوف، میلوش میلوویچ، جمشید اسکندروف، ایگور گلبان، فیلیپ ایوانوویچ، ابراهیم یولداشف، جمشید بولتابائف، ابروبک اسماعیلوف، یووان یاکیچ، تیمورخوجا عبدوخالیکو و اوستون اورونوف

 

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۶: پاس عالی مهرداد عبدی با ضربه سر و دفع ناقص مدافع نوبهار به حسین زامهران رسید که شوت روی پای او را یوسوپوف به زیبایی برگشت داد و در ادامه نیز حمله نساجی ثمری نداشت.

دقیقه ۷: گل اول برای نوبهار! پرتاب اوت یولداشف از سمت چپ زمین پس از دو ضربه سر پیاپی به پشت محوطه جریمه نساجی آمد که ایگور گلبان بدون مکث و با شوت روی پای تماشایی توپ را به گوشه دروازه نساجی فرستاد و گل اول بازی را به زیبایی به ثمر رساند.

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: