عیادت تاج از مدافع ملی‌پوش و تماس آزمون از استرالیا

مزتضی پورعلی‌گنجی، مدافع مصدوم تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس، روز گذشته (یکشنبه) زاندی خود را به تیغ جراحان سپرد. به همین دلیل، پس از اعضای تیم پرسپولیس، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال هم به عیادت مرتضی رفت و مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان کشورمان از استرالیا با این بازیکن تماس گرفت و برای او آرزوی سلامتی کرد.

کد خبر: ۱۵۷۸۱۵
۱۰:۴۴ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲

دیدارنیوز: رییس فدراسیون فوتبال از پورعلی‌گنجی، مدافع مصدوم تیم ملی کشورمان عیادت کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال صبح امروز به همراه مهدی خراطی رییس دپارتمان تیم ملی و حمید حمیسی رییس حراست فدراسیون با حضور در بیمارستان آتیه تهران از مرتضی پورعلی‌گنجی عیادت کرد.

در این دیدار تاج ضمن عیادت و آرزوی سلامتی برای مرتضی پورعلی‌گنجی بر حمایت فدراسیون فوتبال از مدافع تیم ملی به پزشکان تیم ملی تاکید کرد.

همچنین مریم آزمون سرمربی تیم ملی بانوان که به همراه این تیم در استرالیا حضور دارد، در تماسی تلفنی با پورعلی‌گنجی گفتگو و برای این بازیکن آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش دیدارنیوز، همچنین یحیی گل‌محمدی، سروش رفیعی و کادر پزشکی پرسپولیس به نمایندگی از سایر اعضای تیم از مرتضی پورعلی‌گنجی که روز گذشته زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد، عیادت کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: