«رئیسی» به کردستان می‌رود

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان با اعلام اینکه ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری هفته آینده به این استان سفر می‌کند، از افتتاح راه‌آهن همدان ـ سنندج و بهره‌برداری پروژه‌های آبرسانی در این سفر خبر داد.

کد خبر: ۱۵۷۶۱۰
۱۰:۲۴ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲

دیدارنیوز: استاندار کردستان گفت: هفته آینده در استان میزبان رئیس‌جمهور خواهیم بود.

اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، به تشریح برنامه‌های سفر دوم ریاست جمهوری به استان پرداخت و اظهار داشت: هفته آینده میزبان حضور رئیس‌جمهور در کردستان خواهیم بود و یقینا این سفر نیز دستاورد‌های بزرگی خواهد داشت. افتتاح راه‌آهن همدان ـ سنندج و پروژه‌های آبرسانی یکی از مطالبات ۱۸ ساله کردستانی‌هاست که در این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های آبرسانی و بهره برداری از سد‌های نیمه‌تمام، تا افق ۱۴۲۰ دغدغه آبی در استان کردستان نخواهیم داشت.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه استقبال مردمی از رئیس‌جمهور در سنندج و دو شهرستان دیگر برگزار می‌شود، گفت: مقرر بود که در سفر دوم ۵ تا ۶ هزار میلیارد تومان اعتبارات تکمیلی به استان اختصاص یابد که با پیگیری‌های متعدد این رقم افزایش یافته و در سفر اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: