جدال دیدنی نکونام و فکری در هفته ششم لیگ برتر فوتبال

گزارش زنده؛ استقلال صفر - هوادار صفر

امروز (جمعه) دو استقلالی نام‌آشنا در ورزشگاه آزادی تهران باهم رقابت می‌کنند؛ نکونام روی نیمکت استقلال است و فکری که تجربه خوبی در دوران مربیگری‌اش در میان آبی‌ها نداشت، با هوادار جلوی تیم سابقش قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۱۵۷۳۷۵
۱۸:۰۴ - ۲۸ مهر ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس باید هوادار را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.

استقلال که این هفته‌ها خوب نتیجه می‌گیرد، از ساعت ۱۸:۰۰ امروز در ورزشگاه آزادی و با حضور هوادارانش میزبان هوادار تهران است؛ تیمی که محمود فکری سرمربی سابق آبی‌پوشان پایتخت را روی نیمکت مربیگری خود دارد.

استقلال با ۱۲ امتیاز رقابت نزدیکی با پرسپولیس در صدرنشین لیگ دارد و هوادار که عملکرد خوبی در ابتدای این فصل نداشته، با ۵ امتیاز از ۶ بازی در رده یازدهم جدول است.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از این دیدار گفته امروز با تیم هوادار بازی دارد و نه محمود فکری و با قانون سقف بودجه، سر استقلال بی کلاه مانده است.

محمود فکری، سرمربی هوادار هم پیش از این بازی گفته که حضور بانوان نباید در ورزشگاه محدود باشد و درگیری لفظی با نکونام را فراموش کرده است.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، سعید مهری، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، آرمان رمضانی و مهرداد محمدی.

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مرتضی منصوری، محمد عباسی، ایوب کلانتری، قائم اسلامی‌خواه، امیرحسین پورمحمد، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی.

 

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

 

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: