این گزارش بروز رسانی می‌شود

بازی‌های هانگژو؛ حسن یزدانی فینالیست شد/ فاطمه سعادتی در جستجوی برنز

در روز چهاردهم بازی‌های آسیایی هانگژو در چین، ملی‌پوشان ایران در رشته‌های کاراته، سنگنوردی، جوجیتسو، کشتی آزاد، شطرنج، کبدی، واترپلو و وزنه‌برداری به مصاف رقبای خود می‌روند.

کد خبر: ۱۵۶۷۶۶
۰۸:۲۱ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: روز چهاردهم بازی‌های هانگژو با برتری چند کشتی‌گیر، رقابت الناز رکابی در سنگنوردی و حذف مهدی خدابخشی در کاراته آغاز شد.

در ادامه خبرها و نتایج کاروان ایران را مشاهده می‌کنید.

کاراته:

مهدی خدابخشی در وزن ۸۴-کیلوگرم کاراته مردان به مصاف اندو دایی کی از ژاپن رفت و نتیجه را ۵بر۴ واگذار کرد. با توجه به شکست ۶بر صفر نماینده ژاپن برابر محمد الجعفری اردنی، نماینده کشورمان نیز از گردونه مسابقات حذف شد.

فاطمه سعادتی نماینده وزن ۵۵-کیلوگرم کاراته، در مبارزه نخست خود ۶بر صفر وونگ سوک از کشور ماکائو را شکست داد و در رقابت بعدی، ۴ بر صفر به نماینده چین تایپه نتیجه را واگذار کرد و با توجه به صعود نماینده چین تایپه به فینال وی راهی شانس مجدد شد و برای کسب مدال برنز به مصاف سانیستیارانی از کشور اندونزی می‌رود.

سنگنوردی:

النازرکابی ملی پوش سنگنوردی کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات سنگنوردی (ماده بولدرینگ) که در سه مسیر برگزار شد، در مسیر اول چهار گره را لمس کرد. او این مسیر را در همان گام اول با ۲۵ امتیاز کامل به پایان رساند. رکابی در حال حاضر بعد اینگ هونگ لی از چین تایپه دوم است.

الناز رکابی ملی پوش امتیاز کامل مسیر سوم را کسب کرد. او در این مرحله با کسب ۷/۹ امتیاز و مجموع ۳۹/۶ در رتبه سوم قرار دارد. رکابی برای رسیدن امتیاز کامل ۴ بار تلاش کرد. هنوز مدعیان صعود به فینال از کشور میزبان چین، چین تایپه، کره جنوبی و ژاپن مشغول رقابت برای کسب جواز صعود به فینال هستند.

کشتی آزاد:

مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد در دور اول با نتیجه ۱۳ بر ۷ مقابل ماگومد ابراگیموف از ازبکستان به پیروزی رسید. در دور بعد نیز با نتیجه ۴ بر ۲ از سد گانخویاگ گانباتار از مغولستان گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد.

یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ از سد اوروزو بک توکتومامبتوف از قرقیزستان گذشت. سپس با نتیجه ۱۰ بر ۲ مقابل لو فنگ از چین به برتری رسید و گام به نیمه‌نهایی گذاشت.

امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل زمان انور از پاکستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم نیز بوهیردون از چین را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت.

حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر موخامد عبداله‌یف از قرقیزستان را شکست داد. سپس دولت میرات اورازگیلیوف از ترکمنستان را ۱۰ بر صفر شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. یزدانی در این مرحله، با نتیجه ۱۰ بر صفر بیامباسورن بات اردن از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

جوجیتسو:

علی اکبرپور در وزن ۸۵-کیلوگرم جوجیتسو در مسابقه اول به مصاف الرشید از اردن رفت و با نتیجه ۲ بر صفر برنده شد و به مرحله یک‌هشتم راه پیدا کرد. اکبرپور در این مرحله مقابل صادق‌اف از قرقیزستان قرار گرفت و در نهایت با نتیجه چهار بر دو شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: