رادان مطرح کرد

پلیس زن همراه با پلیس مرد نقش‌آفرینی می‌کند

سردار رادان، فرمانده کل انتظامی اظهار داشت: پلیس زن مانند مردان پلیس مجاهدانه پا به عرصه می‌گذارند و نقش مهمی در اجرای ماموریت‌های پلیس دارد.

کد خبر: ۱۵۶۷۶۵
۰۸:۰۶ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲

دیدارنیوز: فرمانده کل انتظامی گفت: پلیس زن مانند مردان پلیس مجاهدانه پا به عرصه می‌گذارند و نقش مهمی در اجرای ماموریت‌های پلیس دارد.

مراسم صبحگاه انتظامی کل کشور صبح امروز ۱۵ مهرماه در ستاد فرماندهی انتظامی با حضور سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی و دیگر رؤسای پلیس‌های تخصصی برگزار شد.

سردار رادان در ابتدای این مراسم اظهار کرد: بی‌شک ثمره اقدامات ماموران پلیس در طول شبانه‌روز و در همه مأموریت‌های پیش رو آسایش و امنیت برای مردم است.

وی افزود: پلیس زن مانند مردان پلیس مجاهدانه پا به عرصه می‌گذارند و نقش مهمی در اجرای مأموریت‌های پلیس دارد.

رادان گفت: برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش، قاچاقچیان، مفسدان ارزی و ... باعث شده تا پلیس جمهوری اسلامی را پلیس مهربان، اما مقتدر جلوه دهد.

فرمانده کل انتظامی گفت: امسال به معنی واقعی باید در جهت شهروند قانون مدار، پلیس خدمت‌گذار قدم برداریم تا بتوانیم پلیس در تراز انقلاب اسلامی باشیم.

وی ادامه داد: امروز پلیسی داریم که در تمامی صحنه‌ها حضور دارد، این پلیس هم در جبهه مقاومت کمک می‌کند و هم در مأموریت‌های داخل کشور؛ هدف این پلیس خدمت است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: