هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با حضور نیمار

گزارش زنده؛ نساجی ۰ - الهلال ۱

تیم نساجی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی تهران با حضور تماشاگران و تعدادی از بانوان که معمولا از سوی مسوولان مربوطه به صورت گزینشی وارد ورزشگاه می‌شوند، میزبان نیمار و ستاره‌های الهلال است.

کد خبر: ۱۵۶۶۷۷
۱۹:۴۷ - ۱۱ مهر ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم نساجی مازندران نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا امشب در ورزشگاه آزادی میزبان الهلال عربستان است.

نساجی با هدایت مهدی رحمتی، در هفته اول بردی عالی در هند بدست آورد و بمبئی سیتی را با دو گل شکست داد تا امیدوار به صعود از مرحله گروهی شود.

الهلال هم با وجود خرید ستاره‌های گرانقیمتی چون نیمار، در بازی اول پرانتقاد ظاهر شد و از باخت خانگی برابر نوبهار نامانگان ازبکستان فرار کرد و به تساوی رسید.

نیمار، یکی از ستاره‌های شناخته شده دنیای فوتبال امروز در ترکیب اصلی الهلال حضور دارد.

ترکیب نساجی ایران: محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، محمود قائدرحمتی، اسماعیل بابایی، فرشید اسماعیلی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی
سرمربی: سید مهدی رحمتی

ترکیب الهلال عربستان: محمد العویس، محمد البریک، کالیدو کولیبالی، علی البلوشی، یاسر الشهرانی، محمد ابراهیم عبدالله کنو، سلمان الفرج، مالکوم، ریکاردو دلگادو، نیمار، الکساندر میتروویچ
سرمربی: ژرژ ژسوس

 

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۳: قائدرحمتی اولین خطر جدی را روی دروازه الهلال به وجود آورد که ارسال توپ از ضربه ایستگاهی میانه زمین و ضربه سر شماره ۱۱ نساجی را محمد العویس دراختیار گرفت.

دقیقه ۴: نیمار با حرکت تکنیکی خط دفاعی نساجی را بهم ریخت و تا پشت محوطه جریمه پیش رفت که پاس در عمق او را میشل با پاس در عرض به مقابل دروازه فرستاد تا الکساندر میتروویچ گلزنی کند، اما داور چینی پس از نظر کمک‌های ویدئویی خود این گل را مردود کرد و آفساید مهاجم صربستانی الهلال را گرفت.

دقیقه ۱۳: ارسال محمد البریک از سمت راست زمین در محوطه جریمه به میتروویچ رسید که شوت روی پای این بازیکن را مظاهری به خوبی دفع کرد.

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: