این گزارش بروز رسانی می‌شود

بازی‌های هانگژو؛ برنز هدیه کاظمی، برتری کبدی زنان و شکست نماینده بدمینتون

در روز دهم بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو در چین، نمایندگان ایران در رشته‌های تیراندازی با کمان، قایقرانی، کبدی، بدمینتون، بسکتبال، شیرجه، شطرنج و واترپلو به مصاف رقبای خود می‌روند.

کد خبر: ۱۵۶۶۳۹
۰۸:۵۸ - ۱۱ مهر ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: روز دهم بازی‌های آسیایی هانگژو در چین با کسب مدال برنز هدیه کاظمی در کایاک تک‌نفره ۵۰۰ متر آغاز شد.

در ادامه خبرها و نتایج کاروان ایران در بازی‌های هانگژو را مشاهده می‌کنید.

سنگنوردی:

محیا دارابیان نماینده ایران در ماده سرعت سنگنوری که با ۱۷ سنگنورد دیگر به رقابت پرداخت، در نخستین دور از مرحله مقدماتی، با زمان هشت ثانیه و ۸۱۸ هزارم ثانیه در رتبه نهم ایستاد. او در تلاش دوم موفق شد رکورد بهتر هفت ثانیه و ۷۲۱ هزارم ثانیه را ثبت کند و در انتها رده ششم را به خود اختصاص دهد.

بدین ترتیب او جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را کسب کرد و از ساعت ۲۰ امشب به وقت هانگژو باید برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی تلاش کند. حریفان او از کشور‌های چین، کره جنوبی، پاکستان، تایلند، قزاقستان، مغولستان، ازبکستان، هند، اندونزی و ژاپن بودند.

کبدی:

تیم ملی کبدی زنان ایران در اولین دیدار خود از مرحله گروهی مقابل نپال به میدان رفت و با نتیجه ۴۳ بر ۱۹ به پیروزی رسید. تیم ملی کبدی زنان ایران در بازی‌های آسیایی در گروه B مسابقات با تیم‌های بنگلادش و نپال همگروه است.

غزال خلج، فاطمه خدابنده‌لو، رویا داودیان، محدثه رجبلو، مریم سلگی، محبوبه سنچولی، فریده ظریف‌دوست، زهرا کریمی، فاطمه منصوری، راهله نادری،  سعیده جعفری، صدیقه جعفری، اسامی بازیکنان تیم ملی ایران در این بازی‌هاست.

شایلاجا جین هندی به عنوان سرمربی، سلیمه عبدالله‌بخش به عنوان مربی و زهرا رحیمی‌نژاد به عنوان سرپرست هدایت این تیم را بر عهده دارند.

قایقرانی کانو:

در رقابت‌های قایقرانی کانوی دو نفره ۲۰۰ متر زنان هیوا افضلی و هدیه خیرآبادی ملی‌پوشان ایران در رقابت با پاروزنان ویتنام، قزاقستان، چین، ازبکستان، اندونزی، تایلند و هند با ثبیت زمان ۴۸.۸۵۰در جایگاه پنجم ایستادند. چین، قزاقستان و ازبکستان نیز به ترتیب صاحب مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند.

قایقرانی کایاک:

در رقابت‌های قایقرانی کایاک چهار نفره ۵۰۰ متر زنان، هدیه کاظمی، الناز شفعیان، کیانا کمال‌زاده و تانیا کارگرپور به رقابت با حریفانی از ویتنام، هند، قزاقستان، چین، ازبکستان، تایلند و کره پرداختند. نمایندگان کشورمان با ثبت زمان ۱:۴۶.۹۴در رده پنجم ایستادند. در این ماده چین، کره و ازبکستان اول تا سوم شدند.

بدمینتون:

یگانه کرمانی نماینده بدمینتون ایران برابر فاطیما عبدالرزاق از مالدیو قرار گرفت و نتیجه را ۲ بر یک واگذار کرد. کرمانی دست نخست را با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ به سود خود خاتمه داد. در دست دوم با نتیجه ۲۱ بر ۱۳ نتیجه را به حریف واگذار کرد. در ست سوم نیز ۲۱ بر ۱۷ شکست خورد تا پرونده‌اش در هانگژو بسته شود.

قایقرانی:

هدیه کاظمی در کایاک تک‌نفره ۵۰۰ متر در رقابت با حریفانی از چین، هند، کره، سنگاپور، ژاپن، قزاقستان، ازبکستان و تایلند با ثبت زمان ۲:۰۰.۶۳ در رده سوم قرار گرفت و برنزی شد.

چن استفانی پاروزن سنگاپوری با ثبت زمان ۲:۰۰.۰۷۴ روی سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد. در این ماده چین به مدال طلا رسید.

هدیه کاظمی مدال برنز قایقرانی در کایاک تک‌نفره ۵۰۰ متر را دریافت کرد

قایقرانی کانو:

کیا اسکندانی و نبی رضایی در فینال قایقرانی کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر به آب زدند.

در این ماده با حریفانی از ویتنام، کره، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، هند و تاجیکستان رقابت کردند و درنهایت با ثبت زمان ۳:۵۵.۳۰۱ دقیقه در جایگاه چهارم ایستادند. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، قزاقستان و هند صاحب مدال شدند.


قایقرانی کانو:

در مسابقات قایقرانی کانوی یک‌نفره ۲۰۰ متر هیوا افضلی در رقابت با حریفانی از چین، تایلند، قزاقستان، ازبکستان، ویتنام، کره، ژاپن و اندونزی با ثبت زمان ۴۹.۸۹۸ در جایگاه ششم ایستاد. در این رقابت چین، تایلند، قزاقستان اول تا سوم شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: