این گزارش بروز رسانی می‌شود

بازی‌های هانگژو؛ برنز برای تپانچه/ مدال بریمانلو قطعی شد

در روز هفتم بازی‌های آسیایی هانگژو در چین، ورزشکاران کشورمان در رشته‌های تیراندازی، اسکیت، کوراش، قایقرانی، بسکتبال سه نفره، بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز، شطرنج، بوکس و دوومیدانی به مصاف رقبای خود می‌روند.

کد خبر: ۱۵۶۴۳۳
۰۸:۱۱ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: نمایندگان کشورمان در روز هفتم بازی‌های هانگژو برای کسب مدال رقابت خواهند کرد.

در ادامه خبرها و نتایج کاروان ایران در بازی‌های آسیایی را مشاهده می‌کنید.

اسکیت:

مسابقات اسکیت سرعت در ماده ۱۰۰۰۰ متر با حضور نهال مقدم رحمانی و سیده مهشید کیایی در بخش زنان برگزار شد و ورزشکارانی از کشور‌های کره جنوبی، هنگ کنگ، هند، تایلند و چین تایپه رقبای دو ورزشکار ایرانی بودند.

در حین رقابت و طی کردن مسافت ۱۰ هزار متر، نهال مقدم و سیده مهشید کیایی نتوانستند زمان مد نظر را به ثبت رسانده و قبل از رد شدن از خط پایان به کار خود پایان دادند. نماینده کشور چین تایپه به عنوان قهرمانی دست یافت.

در ماده ۱۰۰۰۰ متر اسکیت سرعت، امیر بهزادی و آزاد همتی در بخش در بخش مردان با حریفانی از کره جنوبی، هنگ کنگ، هند، تایلند و چین تایپه رقابت کردند که در حین رقابت و طی کردن مسافت ۱۰ هزار متر نمایندگان ایران نتوانستند زمان مد نظر را به ثبت برسانند و قبل از رد شدن از خط پایان به کار خود پایان دادند.

نماینده کشور چین تایپه همانند بخش زنان به عنوان قهرمانی دست یافت.

قایقرانی:

در ادامه مسابقات قایقرانی کانو و کایاک تک نفره و ۲ نفره ۵۰۰ و ۱۰۰۰ مردان محمدنبی رضایی در خط ۶ کانوی هزار متر تک نفره مردان با ورزشکارانی از تاجیکستان، چین تایپه، اندونزی، قزاقستان و هند به رقابت پرداخت که با زمان ۴ دقیقه و ۲ ثانیه بعد از حریف تایپه‌ای به عنوان نفر دوم از خط پایان عبور کرد و جواز حضور در فینال را کسب کرد.

در مسابقات قایقرانی کانو و کایاک تک نفره و ۲ نفره ۵۰۰ و ۱۰۰۰ مردان علی آقامیرزایی در خط ۲ کایاک هزار متر تک نفره مردان با ورزشکارانی از تاجیکستان، هنگ‌کنگ، اندونزی، قزاقستان و سنگاپور به رقابت پرداخت که با زمان ۳ دقیقه و ۴۹ ثانیه به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کرد و راهی فینال شد.

قایقرانی:

هدیه کاظمی و الناز شافعیان در قایقرانی کایاک ۲ نفره ۵۰۰ متر زنان به رقابت با حریفانی از قزاقستان، سنگاپور، تایلند و ویتنام پرداختند که در پایان با زمان یک دقیقه و ۵۶ ثانیه به عنوان تیم سوم از خط پایان عبور کردند و راهی فینال شدند.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در ماده کانوی ۲ نفره ۵۰۰ متر قایقرانی مردان با حریفانی از قزاقستان، کره‌جنوبی، هند، فیلیپین و تاجیکستان به رقابت پرداختند که در پایان با زمان یک دقیقه و ۵۳ ثانیه به عنوان تیم دوم از خط پایان عبور کردند و راهی فینال شدند.

تیراندازی:

هانیه رستمیان و امیر جوهری خو نمایندگان تیراندازی ایران در تپانچه ۱۰ متر میکس با ترکیب هانیه رستمیان و امیر جوهری‌خو در پایان دور مقدماتی با امتیاز ۵۷۵ پس از هند و چین در رده سوم قرار گرفتند. نمایندگان کشورمان برای کسب مدال برنز به مصاف پاکستان رفتند و با برتری ۱۶ بر ۱۴ به مدال برنز دست یافتند.

کوراش:

مجید وحیدبریمانلو نماینده وزن ۶۶- کیلوگرم کوراش در دومین دیدار خود به مصاف چانگ چان از تایپه رفت و با برتری مقابل حریف خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

بریمانلو در مرحله قبلی چونگ هوانگ از ویتنام را شکست داده بود.

الیاس علی‌اکبری سرمربی تیم ملی کوراش مردان ایران است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: