پس از تاریخ سازی تنیس روی میز در بازی‌های آسیایی مطرح شد

نوشاد عالمیان: هدف‌مان کسب مدال بود/ نیما: هنوز باور ندارم!

تیم تنیس روی میز ایران با شکست ژاپن در بازی‌های آسیایی هانگژو غوغا به پا کرد و مدال تاریخی خود را پس از ۶۵ سال قطعی کرد. نوشاد عالمیان پس از این برد می‌گوید که هدف کسب مدال جهانی یا آسیایی بود که اتفاق افتاد و برادرش نیما این پیروزی برابر ژاپن را هنوز باور ندارد.

کد خبر: ۱۵۶۲۱۴
۱۸:۲۵ - ۰۲ مهر ۱۴۰۲

دیدارنیوز: ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: هدف‌مان این بود که در مسابقات جهانی یا آسیایی یک مدال بگیریم که بالاخره اتفاق افتاد.

نوشاد عالمیان پس از پیروزی شگفت انگیز تیم تنیس روی میز ایران مقابل ژاپن و صعود به نیمه نهایی بازی‌های آسیایی اظهار داشت: بازی خیلی حساسی در مقابل ژاپن که تیم دوم دنیاست، انجام دادیم. خوشبختانه نیما استارت کار را به خوبی زد و در نهایت، قاطعانه ۳ بر صفر بردیم، واقعا خیلی سخت بود.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران ادامه داد: هدف‌مان این بود که در مسابقات جهانی یا آسیایی یک مدال بگیریم که بالاخره اینجا اتفاق افتاد.

نوشاد عالمیان تاکید کرد: فردا هم بازی حساسی داریم و فکر می‌کنم حریفمان چین تایپه است که امیدوارم ببریم و فینالیست شویم.

نیما عالمیان: هنوز باور ندارم که ژاپن را برده‌ایم

ملی پوش تنیس روی میز گفت: هنوز باور ندارم که در بازی‌های آسیایی ژاپن را برده باشیم.

مطلب مرتبط:

بازی‌های هانگژو؛ مدال نقره و برنز برای زنان؛ تاریخ‌سازی تنیس‌روی میز +عکس و ویدیو

نیما عالمیان پس از برتری تیم تنیس روی میز ایران مقابل ژاپن و صعود به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی اظهار داشت: می‌دانستیم بازی بسیار سختی است. بازی اول هم با توجه به حضور هاریموتو که نفر چهارم دنیاست، واقعا سخت بود، مخصوصا گیم پنجم که ۷ بر ۳ عقب بودم و برنده شدم.

ملی پوش تنیس روی میز ادامه داد: خودم هم باور ندارم در بازی‌های آسیایی، تیم قدرتمند ژاپن که همه نفرات اصلی شان هم بودند را ببریم، واقعا نمی‌دانم چه بگویم. خیلی برد قاطعانه‌ای بود و از مردم هم تشکر می‌کنم که دعای‌مان کردند.

نیما عالمیان در خصوص بازی نیمه نهایی تاکید کرد: باید با کره جنوبی بازی کنیم و خیلی شانس بالایی داریم. هنوز چیزی تمام نشده و فقط مدال برنز را قطعی کردیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که مدالمان خوش رنگ‌تر شود.

او در مورد استرس بازی عنوان کرد: بازی خیلی حساس بود، مقابل رنک ۴ دنیا طبیعی است که استرس داشته باشید، اما خدا را شکر با این برد، پرچم ایران را بالا نگه داشتیم.

عالمیان در خصوص تشویق چینی‌ها گفت: چینی‌ها ایرانی‌ها را دوست دارند و در مسابقاتی این چنینی هم تیمی که در رنکینگ ضعیف‌تر باشد را بیشتر تشویق می‌کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: