حمله مسلحانه؛ مدیر حوزه علمیه قیدار به قتل رسید

امام جمعه قیدار خبر سوء قصد به جان مدیر حوزه علمیه قیدار را تایید کرد و گفت: حجت‌الاسلام «حجت اعتبار» بر اثر شلیک گلوله به سر به شهادت رسید.

کد خبر: ۱۵۶۰۵۰
۱۷:۲۳ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲

دیدارنیوز: حجت‌الاسلام علی موسوی اظهار کرد: حجت‌الاسلام حجت اعتبار، مدیر حوزه علمیه قیدار و امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل سجاس ظهر امروز مورد سوءقصد و اصابت گلوله قرار گرفت که در اثر این حمله به لقاءالله پیوست.

وی بیان کرد: یک فرد در حال اقامه نماز ظهر و عصر وارد مسجد شد و مدیر حوزه علمیه قیدار را در حال نماز مورد هدف قرار داد و با اسلحه کلت ۵ گلوله شلیک کرد که ظاهراً دو گلوله به سر حجت‌الاسلام اعتبار برخورد کرده است.

امام جمعه قیدار با اشاره به اینکه قاتل توسط مردم دستگیر شده و مردم اسلحه را گرفته و دستان او را بستند، عنوان کرد: در اثر این درگیری یکی از نمازگزاران نیز زخمی شده است.

وی با بیان اینکه پس از این حادثه مأموران نیروی انتظامی و سپاه وارد عمل شدند و قاتل دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: پیکر حجت‌الاسلام اعتبار به پزشک قانونی انتقال یافت.

موسوی در مورد انگیزه قاتل گفت: فعلاً نمی‌توان در این مورد اظهار نظر کرد و مراجع قضائی و دستگاه‌های ذی‌ربط کار بازجویی و علت این سو قصد را بررسی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام اعتبار اهل استان خوزستان بود، یادآور شد: وی فردی بی‌حاشیه، بااخلاق و متدین بود و فعالیت‌های مختلفی را در مسجد دایر کرد و نمازگزاران نیز علاقه زیادی به او داشتند و این حادثه مردم را بسیار متأثر کرد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: