آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران

گزارش زنده؛ فولاد ۰ - ۰ پرسپولیس

پرسپولیس امشب در حالی در ورزشگاه فولاد خوزستان به میدان می‌رود که شهاب زاهدی -پس از اینکه انتظارها را برآورده نکرد- در ترکیب اصلی قرار ندارد و یحیی از محمد عمری در خط حمله‌اش استفاده کرده تا موتور گلزنی این تیم روشن شود.

کد خبر: ۱۵۵۰۷۱
۲۱:۳۳ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۲

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: فولاد و پرسپولیس امشب در اهواز آخرین بازی هفته چهارم لیگ برتر را برگزار می‌کنند.

تیم پرسپولیس بعد از توقف در ورزشگاه آزادی برابر ذوب‌آهن به سه امتیاز بازی خارج از خانه در اهواز نیاز دارد تا فاصله‌اش با سپاهان که این روزها در اوج است، بیشتر نشود.

یحیی نسبت به دیدار قبلی، تیمش را با چند تغییر به میدان فرستاده، از جمله کنار گذاشتن سروش رفیعی و شهاب زاهدی از ترکیب و آوردن ریگی و عمری به ترکیب اصلی.

فولاد هم این فصل چند خرید خوب داشته اما نتایج فاجعه‌باری با علیرضا منصوریان گرفت و در نهایت پس از سومین باخت متوالی در انزلی که عملکرد بازیکنان این تیم بحث‌برانگیز هم بود، علی‌منصور اخراج شد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری و وحید امیری.

ترکیب فولاد خوزستان: کریستوفر کنت، ایوب والی، جفرسون باهیا، مجتبی نجاریان، علی شجاعی، موسی کولی‌بالی، لوکاس کاندیدو، محمد آبشک، محمد علی نژاد، سینا مریدی و گادوین منشا.

این دیدار از ساعت ۲۱:۳۰ در اهواز برگزار می‌شود.

در دیدارهای دیگر امشب که به پایان رسیده، ذوب آهن در اصفهان زورش به هوادار تهران نرسید و به تساوی بدون گل رضایت داد.

 

گل‌ها و دقایق حساس بازی فولاد - پرسپولیس:

 

ادامه دارد ..

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: