زاکانی، شهردار پایتخت خبر داد

۲۰ تا ۳۰ هزار دستفروش در تهران

علیرضا زاکانی، شهردار پایتخت با اعلام اینکه حدود ۲۰ الی ۳۰ هزار دستفروش در تهران وجود دارد، از ساماندهی دستفروشان از معابر حساس و مترو خبر داد.

کد خبر: ۱۵۳۵۲۶
۰۹:۴۲ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲

دیدارنیوز: شهردار تهران گفت: ساماندهی دستفروشان را انجام می‌دهیم و نقطه آغازش هم احتمال قریب به یقین برخی از معابر حساس و داخل مترو است.

علیرضا زاکانی، درباره ساماندهی دستفروشان اطراف حریم تئاتر شهر و بحث بازگشت آن‌ها به این محدوده گفت: ان‌شاالله بازنمی‌گردند برای‌شان جای دیگری درست می‌کنیم.

شهردار تهران با بیان این‌که دستفروشی در تهران نیاز به ساماندهی دارد، بیان کرد: حدود ۲۰ الی ۳۰هزار و شاید بیشتر دستفروش در تهران وجود دارد که بخش عمده‌شان داخل مترو هستند و یک بخش هم در خیابان و معابر قرار دارند و ما به دنبال این هستیم که آن‌ها را ساماندهی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با ساماندهی دستفروشان به دنبال این هستیم که آن‌ها که از این مسیر ارتزاق می‌کنند، مسئولیت کار خودشان را بپذیرند و از طرفی دیگر متعرض حریم‌ها نشوند.

زاکانی اظهار داشت: ساماندهی دستفروشان را انجام می‌دهیم و نقطه آغاز آن هم احتمال قریب به یقین برخی از معابر حساس و داخل مترو است که بتوانیم این ساماندهی را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: مانع دستفروشان نمی‌شویم، اما آن‌ها ساماندهی می‌شوند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: