واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مصباحی‌مقدم ادامه دارد

نماینده مجلس: آقایان به فکر ساماندهی اقتصاد باشند نه اینکه بگویند چقدر بخورید!

کاظم دلخوش اباتری، نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص و با بیان اینکه من قند دارم و باید روزی ۵ وعده بخورم، گفت: آقایان فکری برای ساماندهی اقتصادی کنند؛ نه اینکه بگویند چه کسی چقدر غذا بخورد!

کد خبر: ۱۵۱۸۳۹
۰۸:۵۲ - ۰۷ تير ۱۴۰۲

دیدارنیوز: یک نماینده مجلس گفت مردم در حال حاضر در فشار اقتصادی هستند آقایان فکری به حال ساماندهی اقتصادی کنند نه اینکه بگویند چه کسی چقدر بخورد و چقدر نخورند.

کاظم دلخوش اباتری، درباره اظهارنظر (غلامرضا مصباحی‌مقدم) یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر اینکه مردم باید مانند مردم برخی از کشور‌ها برای توسعه و رشد اقتصادی روزی یک یا ۲ وعده غذا بخورند و صرفه‌جویی در پیش گیرند، گفت: به نظر من این حرف‌ها حرف‌های زائدی است، حرف‌هایی است که در شرایط فعلی ضرورتی ندارد.

مطلب مرتبط:

معیشت ایرانی‌ها هر روز حقیرتر می‌شود

پاسخی به ادعای مصباحی‌مقدم؛ مصرف کالری چینی‌ها از ایرانی‌ها بالاتر است

پاسخ حریری به اظهارات مصباحی‌مقدم؛ مردم چین ۴ وعده غذا می‌خورند!

انتقاد از برخی ائمه جمعه/ عبدی: آقایان خودشان چند وعده غذا می‌خورند؟

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مردم در حال حاضر در فشار اقتصادی هستند، عنوان کرد: یک سطل ماست ۷۰ هزار تومان شده است و از نظر مواد پروتئینی و تقویتی و آن چیزی که باید به مردم برسد، به آن‌ها کامل نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: من اعتقادم این است که رفع مشکل به این‌ها نیست، آقایان باید بنشینند و در فکر ساماندهی اقتصادی باشند نه اینکه بگویند چه کسی چقدر بخورد و چه کسی چقدر نخورد!

نماینده صومعه‌سرا یادآور شد: البته صرفه‌جویی جای خود را دارد «کُلُواْ وَاشْرَبُواْ وَلاَ تُسْرِفُواْ» (بخورید، بیاشامید، ولی اسراف نکنید)؛ برای مثال من قند دارم و باید روزی ۵ وعده بخورم، اما ۵ وعده را که سیر نمی‌خورم. به نظرم این حرف‌ها ضرورتی ندارد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: