از بررسی حقوق‌های نجومی چه خبر؟

جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس درباره گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی و نامتعارف گفت: اعضای کمیته تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی تاکید داشتند که هنوز نتوانسته‌اند یکسری اطلاعات از دستگاه‌ها دریافت کنند و در این راستا مکاتباتی انجام داده‌اند.

کد خبر: ۱۵۱۳۱۶
۱۹:۰۰ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲

دیدارنیوز: عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

جعفر قادری، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی و نامتعارف باحضور نماینده مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات مورد بررسی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: اعضای کمیته تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در این جلسه تاکید داشتند که هنوز نتوانسته‌اند یکسری اطلاعات از دستگاه‌ها دریافت کنند و در این راستا مکاتباتی انجام داده‌اند. همچنین اطلاعات درج شده برخی دستگاه در گزارش فوق ایرادات و اشکالاتی داشت و مقرر شد تا تعریف درستی از حقوق نجومی در محتوای این گزارش ارائه شود تا مشخص شود منظور از حقوق نجومی چیست.

به نقل از خانه ملت، او تاکید کرد: در این جلسه نماینده دیوان محاسبات نکاتی را مطرح کرد که بنا شد این نکات در گزارش فوق لحاظ شود؛ بنابراین این گزارش مجددا در کمیسیون بررسی خواهد شد و در جلسات بعد کامل و نهایتا به صحن علنی ارسال می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: