آتش‌سوزی در کارگاه مبل‌سازی شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، از حریق گسترده کارگاه مبل در سلطان آباد خبر داد و گفت: این حریق با تلاش ۳۰ نفر از آتش نشان اطفا شد.

کد خبر: ۱۵۰۵۵۶
۲۰:۱۸ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

دیدارنیوز: هادی عیدی پور اظهار داشت: ساعت ۱۴:۲۲ بعد از ظهر امروز وقوع حریق گسترده در کارگاه مبل سازی، چوب و ام دی اف و ابر؛ واقع در خیابان شهید زارعی سلطان آباد شیراز به سامانه ۱۲۵ گزارش شد و با توجه به گستردگی آتش، ۳۰ نفر از نیرو‌های عملیاتی آتش نشان از ۷ ایستگاه عملیاتی با ۷ خودرو سنگین و نیمه سنگین به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش سوزی با سرعت عمل آتش نشانان قبل از سرایت به کارگاه ها، سوله‌ها و منازل اطراف اطفاء شد، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: این حریق در یک سوله ۴۰۰ متر مربعی با کاربری کارگاه مبل سازی، چوب و ام دی اف و ابر؛ رخ داده بود و به دلیل مملو بودن کارگاه از چوب و مبلمان به سرعت گسترش و در حال سرایت به منازل مسکونی بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز در ادامه عنوان کرد: با وجود مواد قابل اشتعال، دود و شعله زیاد در این کارگاه، مهار حریق با مدیریت فرماندهی عملیات کنترل شد.

عیدی پور افزود: به دلیل حساسیت عملیات آتش نشانان از چند جهت و با چند رشته لوله آبدهی پر فشار عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و با آبگیری متوالی، خنک کردن و لکه گیری بعد از مدتی تلاش بی وقفه توانستند حریق را مهار و خاموش کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای شعله‌های آتش و گستردگی حریق هنوز میزان دقیق خسارت مشخص نیست و با وجود خسارت مالی، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و سه مصدوم که در محل کارگاه حضور داشتند توسط آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس شدند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: